Kiitti Miramaria, mä relaan nyt.
Yhä oottelen menkkoja (kp 52 vai 53?) ja valmentaja ja lääkäri sitä mieltä että taukoa kunnes alkavat. Maanantaina on lääkäri jolta saan sit keltarauhashormonit ellei nyt ala pikkuhiljaa tapahtuun.
Tietämättömyys on pahinta. Mä kestän kyllä tuulimunat, keskenmenot ja pettymykset koska tiedän mikä mua vaivaa ja osaan surra ja todeta tilanteen olevan mikä on. Mutta kun kukaan ei tiedä missä mikä, varsinkaan itse niin huolihan siinä kasvaa että on jotenkin epänormaali.
puikula: no mä oon tänä vuonna laihtunut reilusti ja menkat tullut ihan normisti. Heinäkuussa tuli lyhyet ja niukat ja elokuussa stoppas kokonaan et en tiedä oliko viimeset 6kg liikaa kropalle näinkin pienessä ajassa. Kaloreita kaloreita, kohta haetaan mättöö ja jatkan kutimien kanssa.
Hei ihmiset muuten. Mua alko äsken huolettaan ihan sikana kun ihan äkkiseltään tuntu kovaa viiltävää kipua vasemmassa munasarjassa! Tyhmä kysymykseni kuuluukin : voiko olla kohdunulkoinen raskaus jos hcg alle 5? Ja testit tietty negoja eikä vertakaan vuoda. Pelästyin nääs ihan sikana, helpottihan se sitten parin minuutin päästä mutta ... ai helvetti. Nyt juilii juilii :/
Tosin vois olla jtn menkkamaistakin vaikka mulla yleensä menkkakipu tuntuu ihan keskellä alavatsaa, ei ikinä sivulla. Nyt kun on koko keho ihan solmussa niin tiedä sitten. En tunne itseeni ja kehooni enää ollenkaan :D Neuvolaan kun soittelin kerran ja mainitsin silloin ihan pienistä vatsakivuista niin sano et menkat tekee tuloaan mut mitä jos.. hui kauheeta