Pidemmän kaavan kautta

  • Ketjun aloittaja K_@tri
  • Aloituspäivämäärä
Kiitos, kiitos, kiitos ja kiitos. Peukkuja tarvitaan, viime kerta on liian vahvasti mielessä joten kaikki peukut tervetulleita. Kyllä Tää on nyt niin jännä kuvio että saapa nähdä kuin käy. 2kk ilman menkkoja, gyne ilmottaa et varmaan syyskuussa alkanu raskaus . Ihme et ovulaatio olis ollu, mut kuulemma ei mitenkään gynen mukaan epänormaalia vaik joskus jäis menkat väliin ja silti ovuloi. Ainoo asia mikä mua mietityttää et onko oikeesti alkanu vast syyskuus vai onko (taas) kkm tai tuulimuna. Väsyttää kyl mut ei enää samaan tapaan mitä sillo elokuus ( tosin työt alko sillo ja dietti oli pääl = stressi-väsymys), valkovuotoo on, rinnat kipeet, pissattaa, ummettaa ja hiki lentää, huimaa, vatsa vihloo ja hajuaisti on tarkka. Eipä muuta tuu mieleen. Tosinkin JOS raskaus olis alkanu elokuussa, se ois näkyny kaikissa testeissä ja hcg arvo mittauksessa, siihen aikaan,siinä kävin et olis arvot ollu nousussa oli tuulimuna, kkm tai ihan normi. Mut koska näin ei oo niin voihan se olla et syyskuussa on napannu. Viimeks tuulimuna oli ihan kohdun reunalla mut tämä sikiöpussi näky nätisti keskellä kohtua ja ihan pienen pieni mahd. Alkio pussin alareunassa. Taas jännätään .. Ja ootetaan. Ei auta ku rukoilla et tämä pieni saisi nyt kehittyä niinku Pitäs.
 
Last edited by a moderator:
Mahtavaa kun tämä epäselvyys päättyi näin onnellisesti, onnea! Toivottavasti tämä pysyy matkassa mukana loppuun asti :)
 
Kiitos. Huuh, olipahan juttu!
Ilmeisesti mun ylikunto jätti elokuussa menkat väliin (tai sitten pco) mutta ovulaatio tapahtui silti. Ovulaation aikoihin oli hommailuja ja ovulaatiota seuraavana päivänä oli tuo kova vatsakipu eli ilmeisesti kiinnittymiskipua tai sit ovuloin vasta silloin ja kipu tuli siitä. Jompikumpi. Testit oli negaa koska en ennen tuota ollut raskaana ja sitten raskaus oli niin tuore ettei näkynyt vielä. Nyt toivotaan et kaikki menee hyvin. Näin eilen tähdenlennon (kaksikin) ja toive on heitetty ilmoille. Eikun ootteleen kuin käy, pysyispä pieni nyt kyydissä :Heartred
 
Hilpertti: Näin niinkun itse laskien niin toukokuun lopulla tai ihan kesäkuun alussa.

Kyllä Tää tuntuu vähän erilaiselta raskaudelta ku viimeks. Pahoinvointi alko eilen ja iltaa kohti olo on jo ihan hirvee, viimeks oli kans mut ei tämmöstä oloo Kyl koskaan. Töissä ruokkikset on pahimpia, ihmiset syö kauheen hajusia ruokia. Lisäks ihan uus juttu on itkuherkkyys. Koskaan tällästä vollaamista ennen kokenu. Pahin on se arla juusto mainos missä se mies laulaa missä tuulet kohtaa. Mä poraan heti kun se tulee, viimeistään kun se kissa tulee kuviin. Nytkin melkeen poraan. Katottiin miehen kaa luontodokkaria leijonista. Aloin vollaan kun semmoset puhvelit tallo tahalteen 3 pentua kuoliaaks ja se äiti kutsu niitä eikä ne enää vastannu. Itku tuli, jälleen kerran. Mut toivon todella et kaikki menee hyvin.
 
Hehheh. Arvaas mitä. Minäkin ootan. Ja epäilen myös et LA on touko-kesäkuussa :D se selviää myöhemmin kuitenkin.

Onnea oireilun kanssa. Toivottavasti helpottaa ekan kolmanneksen jälkeen. :)
 
Tällästäkö on SE oikea raskauspahoinvointi? Kuin vuosi sadan darra ja flunssa päällä samaan aikaan? Ihan hirvittävää pahoinvointia ollut tämän viikon, kaks pv oon ollut "vatsataudista" saikulla kun en pääse sängystä ylös ja kokoajan etoo ja oksettaa. En valita, viimeks ei mtn tälllästä ollut.
 
:shy:Nii miten se menikään, jotkut sylkevät sisuskalunsa ulos loppuun asti ja jotkut eivät edes huomaa olevansa raskaana.. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin vauvalla - loppuun asti.
 
Takaisin
Top