Pidemmän kaavan kautta

  • Ketjun aloittaja K_@tri
  • Aloituspäivämäärä
Jee, onnea! Sun kaltaisille toivon eniten juuri tuollaisia ilonhetkiä! Niin just, vaikeuksista voittoon ja siksi palkintopokaalin voi nostaa aivan erityisen korkealle!
 
Oikein paljon onnea!!!! Nyt otat iisisti ja koitat olla ressaamatta turhista :) Ihana odotusaikaa sulle, oot sen ansainnu!! :) ❤
 
Hahaa! Ajattele kuin Ceasar, veni, vidi, vici!
Nyt sulle rukoukset kaikilta maailman jumalilta että homma toimii loppuun asti ja ihana pieni hyvältä tuoksuva nyytti on sylissä määräajassa!
 
Kiitos kaikille, nyt uskaltaa nauttia tästä. Mä olin eilen ennen lääkäriä niiin jännittyny ja tutkimuksen aluks en ees uskaltanu katsoa ruutua. Mut kun lääkäri pyys miehenkin katsoon ja nähtiin ihana pikkunen niin helpotus iski. Sielä oli lääkärin mukaan hyvin kehitytty, sydän löi ja kaikki oli kuten piti. se sykkeen näkyminen oli ihan mieletöntä. Koko homma oli mieletöntä. Wau. Nyt vaan kotia kuntoon, vaatekaappia uusiks ja neulepeitto valmiiks :) Ihanaa, vihdoinkin! :Heartred3
 
Huh mitä aamulukemista! Elin tarinasi muutamassa minuutissa ja tunteesta toiseen. En voi kuvitellakkaan millaista on ollut! Kaikki kuitenkin näyttää nyt hyvältä!!! Ihanaa odotusta ja onnea tulevaan!!!! Huh
 
Tänään ollut vatsa tosi kipee. Onko 9+3 viikoilla jo liitoskipuja vai voiko muuten vaan kipuilla? Kuuluu joo kaikki kivut raskauteen mut mielenrauhasta on kyse vaan.
 
Voi olla kuule kaikenlaisia kipuja pitkin raskautta :) välillä voi vihloa millon mistäkin ja tulla menkkajomoja. Pidän niitä enemmänku normaalina. Ellei siis ihan sietämättömän kipeäksi mene! Mullaki ollu tänää ihan menkkamaisia kipuja vaikka menossa 21+ viikot. :)
 
Mä oon niin jännittäny tääl et mikä o mut ny rauhotuin vähän. Joku sano et syke ku näkyy ni uskaltaa huokasta isoimmat huolet pois. Kyllä mä en lopeta ennen ku käärö o sylis.
 
Mulla oli VARSINKIN raskauden ekoina kuukausina menkkamaisia tuntemuksia ja kiristelyä ja särkyjä. Kohtu ja vatsa myös kasvoi mulla alussa kaikkein vauhdikkaimmin. Se, että on noita vaivoja on yleensä kyllä parempi merkki kuin että mitään tuntemuksia ei ole missään. Vaikka hyvin raskauskohtaista se on...
 
Jostain luin et mielummin vähän kipuinen kuin täysin kivuton alkuraskaus. Tää on ollu kyllä hyvin kipuinen toisinaan: vihloo ja viiltää silleen pienesti . Ja musta mulla on jo ihan pömppis, tietty nesteet sun muut kiertää mut tollanen pieni kova pömpötys on kokoaja pääl. Mä oon alkanu puhuu vauvasta likkana. Ihan tyttö olotila pääl kokoajan + jos sanontaan on uskomista et tyttö vie äitinsä kauneuden niin näin on näreet, täynnä näppyy. Mä nyt en oo niin sukupuolikeskeinen, terve lapsi on tärkein oli sit poju tai tyttö mut jossain oli et oloon voi luottaa. Jännityksellä jään odottamaan et kuin käy :D
 
Luin koko ketjun jännityksellä alusta loppuun. Osaan eläytyä tähän näytelmään. Oma kiertoni on toki aina ollut epäsäännöllinen 6-96. Tälläkin kerralla raskausoireita oli jo toisena tai kolmantena päivänä ovulaatiosta, joten ensimmäinen testi oli negatiivinen, vaikka en tehnyt sitä vielä viikkoon. Vuosien saatossa testejä on tullut tehtyä paljon. Olo on aina kamala kun kierto on yli 50 päivää, mutta eri tavalla kamala silloin kun ei ole raskaana.
 
Takaisin
Top