Pesänrakennus

Meille tuli perjantaina vihdoin ja viimein se uus sohva, joka ostettiin syyskuussa. On hyvä siinä köllötellä pikkusen kanssa. Ja hääalbuminkin sain tänään valmiiksi ja laitettua tilaukseen, ou jes! Olihan se aikamoinen savotta kun kuvia oli niin paljon (=liikaa)... Mut hieno tulee, nyt vaan oottelee että ifolorilta sen laittavat postiin!

Minkähän proggiksen kimppuun sitä kävis seuraavana... Jos päivän ajaksi laittais hautumaan :)
 
Mä päädyin nyt siihen (ihan käytännön syistä) että annan tuon paketin samalla kun käydään/käyn hakee äp. Mulla kun ei oo autoa käytössä nyt ollu, enkä oo keksiny hyvää syytä lähtee autoilee niin puuttuu noita sultaneita yms.
 
Hups, piti kyl kirjottaa tuonne isyyspakkaus ketjuun :D no samapa se :D tänne voin kertoa jatkoksi että tuli eilen haettua kassillinen vauvan vaatteita kun oli ale (hei.. 3,5€ uudesta bodystä :wink ) ja nyt ei tarvinne ostaa mitään ennen kun tietää kumpi potkijainen tuolla majailee :D
 
Pesää rakennettu sen verran, että vauvan hoitopöytä/hyllykkö alkaa olla kasassa :) ja vauvanvaatteet lajiteltu vaatekaappiin koon perusteella :) Tuo isyyspakkaus antoi näköjään miehelle innostusta alkaa kasaamaan kalusteita kun tähän asti se on hokenu, että onhan tässä vielä aikaa vaikka kuinka... :wink
 
Pakkohan se on tännekin kommentoida....

meillekin tuli iso uusi sohva ja eilen kävin ostamassa uudet verhot olkkariin...lisäksi huomaan odottavani joulua ja sen laittoa kotiin.
Yläkerrassa kävi myös myllerrys...7v sai isoimman huoneen itselleen ja miehen kans otettiin hänen entinen huone.
2v sai isojen poikien sängyn ja pinnis siirrettiin meiän makuriin..sinne on tiensä löytänyt myös hoitopöytä.Tavarat siis oikeessa huoneessa,mut ei viel oikeessa kohtaa :)
 
Mä taidan olla jotenkin outo ja poikkeuksellinen kun mua ei ole huvittanut tuoda vielä yhtään mitään vauvan välineitä sisälle varastosta. Ajattelin joskus joulun jälkeen alkaa edes miettimään asiaa. Mitään en ole vauvalle ostanut (tosin ei kyllä tarviikaan kun kaikkea on). Pitäsköhän sitä oikeesti jo alkaa valmistautuu vauvan tuloon?!?!?
 
Knyttet jos teillä kaikki tavarat valmiina niin eihän tässä nyt oikeesti vielä kiirettä ole. Mä oon ostanu 3 pikku asua pojalle, loput vaatteet oon saanu, mut ne on varastossa laatikossa. En oo aatellu vielä niitä pestä. Pitäis eka jaksaa hioa ja maalata ton lipaston laatikot. Toisen lipaston tein jo alkusyksystä, mut on jääny vähän vaiheeseen tää projekti...
 
Tänään Ikeaan ostelemaan vauvelille kaikkea mahollista :) ostoslistalla ainakin pinnasänky ja siihen patja, hoitopöytä ja alusta, unipussi, lakanat... ja ja ja jotain muutakin uutta huusholliin! Saa nähä kuinka karkaa käsistä :rolleyes:
 
Mulla ois tavotteena päästä joulukuun aikana päästä järjestelemään paikkoja vauvalle, tekemään tilaa vaatteille, pesemään vaatteita jne. Tähän marraskuulle on ihan liian paljon rästihommaa muutenkin niin turhaa ees yrittää, vaikka kuinka tekiskin mieli keskittyä vauvan tuloon.
 
Nyt on shoppailut shoppailtu... Patja unohtu ostaa ku sekosin vauveliosastolla :D nooh, semmosta sattuu! Se olikin ihan hyvä vahinko, kun oli näköjään Jyskissä halpoja patjoja, joten sama ostaa sieltä. Kattelin siinä tosiaan niitä unipusseja niin mielissään, että viivasin patjan yli listasta vaikkei meillä sitä vielä ollutkaan... Aivot meni oikosulkuun!?
 
Ninna, mulla taas vaikea keskittyä niihin muihin hommiin, mutta pakko olis kyllä. Joulu tai tammikuulle pitää kans jättää vaatteiden pesut yms. Mutta kaiken maailman ompeluprojektejakin olis jouluksi jo. No tätä kuuta on vielä hieman jälkellä muihin hommiin :)
 
Mä haluisin laittaa jo valmiiksi kaikkea mutta menee tuo makkari niin ahtaaksi ettei vielä raaski tinkiä tilasta.
 
Kasattiin eilen esikoiselle isojen tyttöjen sänky, voi luoja että se näyttää pieneltä siinä. Yhtä pieneltä mitä näytti vastasyntyneenä pinnasängyssään. Ihan sydäntä raastaa, ja toinen on ihan innoissaan kun pääsee itse kiipeämään sänkyyn ja pois. :')
 
Meillä alkaa kans olla vauvan huone valmiina, vjuuuhuuuu! :) Mies ja appiukko tapetoi eilen huoneen seinän, ja tänään on kasattu pinnasänky ja soviteltu sinne patjaa ja peittoa ja unilelua :Heartbigred Yövalot on paikallaan ja verhot vaihdettu :) Eilen oli tasan 3kk laskettuunaikaan, joten oishan täs pian jo kiire tullukkin :p No ei kait, tuntuu oikeasti ehkä vähän hölmöltä kun on jo noin valmista, mutta en vaan oo pystyny hillitteen itteeni! :oops: Ja tuli niin nättiä :love017
 
Takaisin
Top