Pesänrakennus

Tosi iso tsemppi sulle nappi! Me just muutettiin viime kuussa ja oli kyllä tosi rankkaa kun piti kyykkiä ja pakkailla tavaroita. Enää en kykenisi edes kun alko niin kamalat liitoskivut eilen että saa nähä jäänkö tänään ikeassa istumaan vai jaksanko jotenkin kiertää mukana. Tavarat siis edelleen levällään ja tarvitaan lisää säilytyskalusteita tänne.
 
Tsemppiä paljon Nappi! Oot aika supernainen, kun noin monta rautaa tulessa!!! :hello2:)
mulla tulee itku pelkästä pakkasen sulattamisesta... (jonka mies tehnyt mun valvovan silmän alla... :smiley-ashamed008) Saanhan taas syyttää hormoneja tästä kaikesta?!:excited001
 
Ja mä kun luulin et mun puuhastelut lähtee lapasesta! Sehän on ihan näpertelyä tohon muuttoruljanssiin verrattuna :D
Käytiin vihdoin Ikeassa ja kotimatkalla vielä Eurokankaassa. Ostin kankaat kaksiin pussilakanoihin ja pinniksen reunasuojaan. En löytänyt mistään kivaa ja järkevän hintasta. Nyt kun teen ite niin sain just sellaiset kankaat ku halusin. Ja paaaaaaljon halvemmalla. Laitan kuvaa kun saan valmiiksi.
 
Pesänrakennusprojektissa ollaan maaliviivoilla. Nyt alkais olla kaikki mitä välttämättä tarvii. Vaatteetkin pesty ja ovat nyt kuivumassa. Ne on kyllä niiiin söpöjä, etenkin pikkusukat :love7

No, se sairaalakassi pitäis vissiin vielä pakata. Teen sen tänään, niinku lupasinkin miehelle. Mutta en mää kyllä paljoa sinne voi laittaa, kun hygieniatarvikkeita tarvii vieläkin. Noh, laitan vaikka omat collarit sinne, jos se riittäis näin alkuun :wink
 
Mulla iski pieni paniikki ku eilen supisteli säännöllisesti et pakko olitänää pestä pyykkiä,ku ei oo ku yhet puhtaat housut :/
 
Takaisin
Top