Pelot

Juurikin näin, se ei varsinaisesti oo mikään pelko, eikä mulla oo mitään ahistusta tms, mutta just tuo niinku sanoit et toteamus tai fiilis vaan.
Oon kahtena yönä nähny raskausunia, eka uni oli vähä "pelottava" ko siinä meille tuli kaksoset :D
Mutta ei sen enempää. Asia/tunne vaan on mielessä.
 
Nyt pelkään, että tämä on kemiallinen tai tuulimuna tai menossa kesken. 4+6 menossa (kp 33/28 ) ja vieläkään ei vahvaa plussaa testiin..

5d02cc6bce1667142a3b312ba99c4ba3


Vertailun vuoksi 31/28:

50dfb0519b9ceaa11360b637bd746f1b


Ja 29/28:

673cd978a68d1c23bffb44e64f8c3625


Joo, ensimmäinen lapsi tulossa ja ylipäätään ensimmäinen plussa ikinä, joten ei kokemusta plussan kehittymisestä, mutta eikö hcg:n pitäisi tuplaantua päivittäin ja sen vuoksi tässä vaiheessa pitäisi olla jo jotakuinkin tasavahvat viivat?
Nännit ovat vielä kipeät, mutta etova olo on tipotiessään.. Ahdistaa ja itkettää :sad001
 
Omalla kokemuksella voin sanoo et viiva kun viiva. Viimeks oli tuulimuna ja sain niin räikeitä viivoja et oksat pois. Et viivojen väristä et pysty mitään varmaa sanoon. Toisille ei tule koskaan leffaviivoja vaikka kaikki menishyvin.
 
Mulla on ollu molemmissa raskauksissa viivat haaleat, sen takia oon uusinu testin digitaalisella testillä. Ja en tiiä kuinka vaikuttaa jos on eri merkkisiä testejä?
Mutta samaa mieltä ku minni, viiva ku viiva :)
 
Ehkä uskallan vähän rauhoittua, kiitos :)

Tosi typerää vetää kierroksia tällaisesta, mutta kaikki on uutta ja ihmeellistä :D
 
Juu ja siis käsittääkseni hcg tuplaantuu kahdessa päivässä. Alussa myös virtsan vahvuus vaikuttaa huimasti ja testeissä on eroa. Hyvältä näyttää testit. Ens viikolla aika varmasti ilmestyy tulosviiva heti ennen kontrolliviivaa :)
 
Kirputar, lisäisin vielä, että varsinkaan eri merkin testeillä ei tulisi suorittaa vertailua. Ja tosiaan hormoni ei tuplaannu päivittäin, vaan 2-3 päivän välein alkuraskaudessa riippuen yksilöstä.
 
Oon itkenyt nyt eilisestä asti lähes kokoajan. Alkoi vatsa sattua ja pientä tiputtelua. Soitin eilen päivystykseenkin, mutta arkena pitää ottaa neuvolaan yhteyttä.
Vatsa ei satu paljon. Välillä oikeastaan nipistelyä ja välillä jotain menkkamaista mutta lievää.

Oon lepäillyt ja en ole lähtenyt lenkille enkä edes kauppaan.
Mulla nyt 5+6 tänään.
Tää ei saa nyt olla tässä, tää on mun viimeinen mahdollisuus. :’(

Tein testin peloissani jollain ylijäämätestillä minkä löysin. Se oli tämännäköinen, mutta tissit lakkasi sattumasta. Tänään ei kipeät, eilen oli vielä.
 
Toivottavasti olisi @Etuoikeutettu vaan väärä hälytys. Tiedän kyllä kokemuksesta että se on kauhea tunne kun ne pienetkin kivut alkaa ja se tiputtelu. Tsemppiä ja peukut pystyssä sun puolesta :Heartred
 
Eikös se niin ole että kovat kivut vasta oisi selkeä oire keskenmenosta? Toivotaan että olisi harmitonta, aina nuo vuodot pelottaa, tietenkin. Toivon että menee ohi ja vuoto loppuu :) tsempit etuoikeutettu!
 
Eikös se niin ole että kovat kivut vasta oisi selkeä oire keskenmenosta? Toivotaan että olisi harmitonta, aina nuo vuodot pelottaa, tietenkin. Toivon että menee ohi ja vuoto loppuu :) tsempit etuoikeutettu!

Niin taidetaan sanoa. Mutta pelottaa silti.
 
Uskaltaudun nyt kirjoittamaan tänne foorumille kun viikkoja on tänään 5+3. Edellinen raskaus todettiin tuulimunaksi juhannusviikolla jolloin viikkoja ehti olla 8 ja risat. Nyt pelko uudesta tuulimunaraskaudesta, koska edellinen niin tuoreena mielessä. Mennään varhaisultraan 8 päivän päästä, toivon niin että tällä kertaa näkisimme sikiön eikä vain tyhjää pussia. En mitään toivo niin paljon kuin omaa lasta. Siksi sitä menettämistä pelkää niin paljon.
 
Noista viivojen paksuudesta semmoinen kokemus, että testatessa 3+5...4+4 välillä viivat paksuuntui about parin päivän välein, ei joka päivä. Vaikka aina suht samalla tavalla mittasin aamuvirtsasta, saattoi käydä niin, että peräkkäisten aamujen viivat meni niin, että jälkimmäinen oli haaleampi kuin aiempi. Aina vähän pelotti, mutta yritin ajatella, että huolestun vasta jos pari päivää menee, eikä viivat paksuunnu.
 
Etuoikeutettu, mikä fiilis? Huomenna yhteys neuvolaan?

Kirjottelin tän tuonne marraskuun mietteisiin ja kopioin tähän. Tultiin yöllä vasta kotiin nin nyt kerrottava tänne!



Hirveä hirveä viikonloppu mikä onneksi päättyi hyvin.
Perjantaina alkoi kipu ja pieni vuoto. Kipu alkoi pahentua pikkuhiljaa ja lauantaina kävin lääkärissä yksityisellä. Siksi siellä kun päivystyksessä ihmiset on niin kipeitä ja pelkään tartuntaa kaikesta mahdollisesta oksusta ties mihin. Se oli niin turha käynti. Kymmenen minuuttia istuin ja se hoki vain ettei hän tiedä mitä nyt tehdä. 80€

Sunnuntaina olin ihan varma aamulla herätessä, että tässä se nyt oli. Tissit ei enää yhtään kipeät ja oudon rauhalliset. Vuotoa enemmän (ei menkoiksi asti kuitenkaan) ja kipu yltyi kokoajan.
Lopulta kuudelta illalla mentiin päivystykseen kun ei pystynyt istuun enää. Siellä odottelin neljä tuntia veri ja virtsatuloksia. Kun ne tuli niin siirsivät gynelle päivystysultraan.

Kaikki hyvin vielä!! Sydän siellä lyö :Heartred
Viikot oli eilen tasan kuusi eli nyt tänään 6+1
Pituutta 3,7mm
Voi luoja miten pelästyttiin. Mutta kipukin on helpompi kestää nyt kun tietää, että toistaiseksi siellä kaikki hyvin ja oikeassa paikassa on.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt alkanut taas pelot siitä, että mitä jos kaikki ei olekaan hyvin. Viikkoja on nyt 8+2, mutta en ole vielä ultrassa käynyt. Oireita kyllä on pahoinvoinnista lähtien, mutta silti pelottaa, että siellä on tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno. Ihan hirvittää se tuleva ultra silloin 21.12. että siellä saa juuri ennen joulua huonoja uutisia.
 
Takaisin
Top