Pelot

Voi ei Tiiuli, tsemppiä ja toivotaan, että kuitenkin kaikki olisi hyvin! :Heartred
 
Huh mikä helpotus! Ultrasivat äitipolin päivystyksessä ja siellä näkyi viikkoja vastaava vauva ja vahva syke :Heartred Kaikki oli muutenkin kunnossa. Lääkäri arveli että joku verisuoni saanut vähän osumaa kohdun kasvaessa. Kyllä säikäytti niin paljon :crybaby2
 
Huh mikä helpotus! Ultrasivat äitipolin päivystyksessä ja siellä näkyi viikkoja vastaava vauva ja vahva syke :Heartred Kaikki oli muutenkin kunnossa. Lääkäri arveli että joku verisuoni saanut vähän osumaa kohdun kasvaessa. Kyllä säikäytti niin paljon :crybaby2

Voi miten ihanaa että kaikki oli hyvin! :)
 
Mua ihmetytti, kun ei me päästy edes näytille, vaikka oli vuotoa. Piti odottaa koko hiton viikko epätietoisuudessa!! :sad001
 
Mä olisin kyllä tullu hulluksi jos olis pitänyt odotella :eek:

Täytyy myöntää, ettei siinä kyllä tullut mietittyä yhtään mitään muuta. Oli mieli maassa, kun pelkäsi keskemenoa. Se verenvuoto oli kuitenkin aivan spontaani ja runsas. Eipä siinä auttanut kuin odottaa neljä yötä ja helvetin pitkät päivät. Syytä ei löytynyt vuodolle...

Mutta onneksi pienellä kaikki hyvin!! :happy::Heartbigred
 
Mulla edelleen tulee sellasta rusehtavaa vuotoa :sad001 Pelottaa ettei olekaan normaalia vaikka maanantaina lääkäri niin sanoi ja ultrassa kaikki hyvin..
 
Täällä kans tuli eilen ihan punertavaa vuotoa, sellaista verensekaista limaa. Alavatsaa ja selkää särki. Nyt ei taas mitään muuta kuin ihan inasen rusehtavaa lugemössön seassa, ei kipuja. Sain huomiselle ultra-ajan. Nyt 8+2 ja viime viikolla 7+0 oli ultrassa kaikki hyvin. Pelkään että enää ei oo. :sad001
 
Täällä kans tuli eilen ihan punertavaa vuotoa, sellaista verensekaista limaa. Alavatsaa ja selkää särki. Nyt ei taas mitään muuta kuin ihan inasen rusehtavaa lugemössön seassa, ei kipuja. Sain huomiselle ultra-ajan. Nyt 8+2 ja viime viikolla 7+0 oli ultrassa kaikki hyvin. Pelkään että enää ei oo. :sad001

Hyvä kun pääset ultraan! Mulle lääkäri sanoi että kun kerran on ultrassa rv 7+ jälkeen nähty elävä viikkoja vastaava sikiö, todennäköisyys että kaikki menee loppuun asti hyvin, on tosi hyvä. Tämä ainakin itseä helpotti ja yritän sen pitää mielessä nyt kun tätä rusehtavaa vuotoa tulee edelleen..
 
Tänään oli ultrassa kaikki hyvin. Oli kasvanut ja liikkui hienosti, vastasi viikkoja 8+3 niinkuin pitääkin. Lääkäri epäili tiputtelun johtuvan tukilääkkeistä, sanoi että hoidoista alkunsa saaneissa raskauksissa jopa puolella tulee veristä tiputtelua. Milloinkohan sitä osaa olla pelkäämättä? Nyt kuitenkin paras joululahja saatiin! :Heartred
 
Mulla tuli kans joskus sillo rv 6-7 eka vaaleenpunasta vuotoa ja lopulta kunnon holahdus hyytymän kanssa lattialle saakka. Olin varma et tää oli tässä. Oltii reissussa kuopiossa, jossa päivystyksessä ei suostunu ultraa. Sanoivat vaa et kotona sitte. Kiva loma!! Noh soitin neuvolaa et voisko seuraavan viikon lääkäriaikaa aikaistaa, ni ei kuulema. Viikon verran mäki odottelin ultraan ja siellä porskutti iloisesti. Viikon verran holahduksesta vaaleanpunaista tihutteli ja sitten loppu ku seinään.. ultrassa ei näkyny mtn selittävää. Liekkö joku hematooma.

Mulle kuopios lääkäri vaa lohdutti et jos alkaa vuotaa ja ois km ni vuotais sit loppuun saakka yleensä. Eri juttu jos ei vuotais ollenkaa tms.

Mutta kyllä säikäyttää tollaset vuodot vaikka onki kuulema yleisiä.
 
Mulla kesti se rusehtava vuoto kolme päivää ja sitten loppui, eikä nyt ole enää vuodellut mitään.
 
Mulla on vuosi sitten takana kkm 3. ICSI-hoidosta, nyt tämä tärppi tuli viidennestä hoidosta. Mulla oli hcg alussa aivan mielettömän alhainen, ja pelkäsin hysteerisesti tuulimunaa. Nt-ultrassa viime perjantaina kuitenkin kaikki hyvin, joten kaiken järjen mukaan pitäisi pystyä nyt ottamaan rennommin. Pah, tuntuu että pelkään entistä enemmän että tämä otetaan pois nyt kun näin vauvan jo liikkuvan ultrassa ja sydänäänetkin kuuluu jo suht ok. Haluaisin vain nukkua jonnekin viikolle 24, harmi vaan että töitäkin pitäis tehdä. Niihin keskittyminen onkin TOSI helppoa just nyt... :hungover:
 
Mulla on vuosi sitten takana kkm 3. ICSI-hoidosta, nyt tämä tärppi tuli viidennestä hoidosta. Mulla oli hcg alussa aivan mielettömän alhainen, ja pelkäsin hysteerisesti tuulimunaa. Nt-ultrassa viime perjantaina kuitenkin kaikki hyvin, joten kaiken järjen mukaan pitäisi pystyä nyt ottamaan rennommin. Pah, tuntuu että pelkään entistä enemmän että tämä otetaan pois nyt kun näin vauvan jo liikkuvan ultrassa ja sydänäänetkin kuuluu jo suht ok. Haluaisin vain nukkua jonnekin viikolle 24, harmi vaan että töitäkin pitäis tehdä. Niihin keskittyminen onkin TOSI helppoa just nyt... :hungover:

Täällä välillä samaa jännitystä, että mitä jos kuitenkin tämä onni otetaan pois :sad001
 
Mulla on takana ekan raskauden (-12) jälkeen tuulimuna (-13), joka havaittiin tosi myöhään, vasta pari päivää ennen nt-ultraa. Seuraavassa raskaudessa kävin Taysin gynen suosituksesta jo alkuraskauden ultrassa yksityisellä, jotta mahollinen tm olis huomattu jo aiemmin. Ei tullut tuulimunaa, vaan syystyttö-14. Tässä raskaudessa kävin alkuraskauden ultrassa selvittämässä raskauden keston.

Joulukuun alussa aivan yhtäkkiä alkoi vuoto kesken työpäivän, oli sellasta ruskeaa verta ja muutama hyytymä joukossa. Pelkäsin tottakai pahinta, vuoto jatkui, mutta samanlaisena eikä hyytymiä tullut enää. Viikon päästä menin päivystykseen, koska vuosin edelleen. Lääkäri tarkisti minut ja ilmoitti, että vuoto ei tule kohdusta, vaan jostain muualta. Sain kuitenkin lääkäri- ja ultra-ajan seuraavalle viikolle. Lääkäri ei myöskään osannut sanoa, mistä vuoto jatkuu ja määräsi emätinpuikkokuurin. Ulrassa samalla viikolla just ennen joulua selvisi, että vuoto tulee istukan reunasta. Kaikki oli siis kunnossa, pieni liikkui hyvin ja sydän löi. Ultralääkäri sanoi, että tuollainen vuoto on hyvin tavallista ja joillakin se tulee joka raskaudessa. Sillä oli joku hieno nimikin, jota en just nyt muista. Emätinpuikot sain jättää pois, koska niistä ei ole hyötyä, sillä ei ollut tulehdusta missään.

Nyt en ole vuotanut enää vajaaseen viikkoon.
 
Mulla on takana ekan raskauden (-12) jälkeen tuulimuna (-13), joka havaittiin tosi myöhään, vasta pari päivää ennen nt-ultraa. Seuraavassa raskaudessa kävin Taysin gynen suosituksesta jo alkuraskauden ultrassa yksityisellä, jotta mahollinen tm olis huomattu jo aiemmin. Ei tullut tuulimunaa, vaan syystyttö-14. Tässä raskaudessa kävin alkuraskauden ultrassa selvittämässä raskauden keston.

Joulukuun alussa aivan yhtäkkiä alkoi vuoto kesken työpäivän, oli sellasta ruskeaa verta ja muutama hyytymä joukossa. Pelkäsin tottakai pahinta, vuoto jatkui, mutta samanlaisena eikä hyytymiä tullut enää. Viikon päästä menin päivystykseen, koska vuosin edelleen. Lääkäri tarkisti minut ja ilmoitti, että vuoto ei tule kohdusta, vaan jostain muualta. Sain kuitenkin lääkäri- ja ultra-ajan seuraavalle viikolle. Lääkäri ei myöskään osannut sanoa, mistä vuoto jatkuu ja määräsi emätinpuikkokuurin. Ulrassa samalla viikolla just ennen joulua selvisi, että vuoto tulee istukan reunasta. Kaikki oli siis kunnossa, pieni liikkui hyvin ja sydän löi. Ultralääkäri sanoi, että tuollainen vuoto on hyvin tavallista ja joillakin se tulee joka raskaudessa. Sillä oli joku hieno nimikin, jota en just nyt muista. Emätinpuikot sain jättää pois, koska niistä ei ole hyötyä, sillä ei ollut tulehdusta missään.

Nyt en ole vuotanut enää vajaaseen viikkoon.

Tsemppiä! Nuo vuodot on yleisimmin tosiaan normeja, mutta kamalia henkisesti jaksaa :sad001
 
Takaisin
Top