Pelot (keskenmeno/ sairas lapsi/ muu)

Tää on ihan hirveetä. Eli pyyhittäessä jäi paperiin punaista, muta ei siis ainakaan vielä tule lorottamalla. Maha on hieman kipeä. Todella huonolta vaikuttaa. Oon ihan paniikissa.
 
Eikös Kaari ole myös maininnut vuodoista, mutta ei kuitenkaan ole ollut mitään vaarallista. Pystyisitkö olemaan yhteydessä esim äitiyspolille, että saisit jonkun ammattilaisen mielipiteen asiaan? Rauhoittaisi varmasti mieltä.
 
Mulla on huomen aamulla neuvolapsykologi. Pyydän häntä laittamaan lähetteen ultraan. Mulla tuli edellinenkin keskenmeno juuri näihin aikoihin...joten en usko ihmeisiin.
 
Vuotoa voi hyvin olla vaikka kaikki olisikin hyvin! Älä siis vielä luovuta, toivottavasti pääset huomenna tarkistamaan tilanteen!
 
Hellu, Toivottavasti pääset pian tarkistamaan tilanteen! Vuotoa voi tosiaan tulla vaikka kaikki hyvin, mutta ymmärrän että keskenmeno pelottaa. Jos yltyy pääsisitköhän vaikka päivystykseen? Soittelin itse kivuista/supistuksista ja sain ohjeen hakeutua päivystykseen jos tulee vuotoja.
 
Hellu, toivottavasti kaikki hyvin eikä kyse mistään vakavasta, tsemppiä :Heartred
 
Kovasti tsemppiä ja mielenrauhaa Hellu, toivottavasti vain sitä hyvänlaatuista vuotoa!
 
Voi hellu toivottavasti kaikki on hyvin ja vuoto harmitonta. Se kyllä aina säikäyttää. Kokemusta on. Mut mun vuodoista huolimatta eilisessä neuvolassa kuulu silti hyvin sydänäänet.
 
Neuvolapsykologi ja neuvontätini laittoivat mut päivystykseen. Päivystyksessä tehtiin sisätutkimus ja annettiin lähete ultraan. Ultra voi olla millon vaan 1-7 päivän sisällä. Mä korostin lääkärille, että en pysty nukkumaan, jos en saa varmuutta tähän asiaan, mutta ei ne suostuneet siltikään ultraamaan tänään. Näin ollen, kun en apua julkiselta saa, varasin illaksi yksityisen ultran. Olen kuumeessa ja valvonut viime yön, mutta sinne on nyt vaan jaksettava sitten lähteä. Sisätutkimuksessa löytyi verta, enemmän sellaista "vanhan veren" oloista, mitä mulla viimeksikin keskenmenossa tuhrutti noin viikon ennen kunnon vuotoja. Huolestuttavaa. Mutta kyllä mua v******a tuo julkinen, kun ei siellä ymmärretä ihmistä kokonaisuutena (henkinen puoli). Onneksi on yksityisiä olemassa, muuten tästä ei tulisi yhtään mitään.
 
Hellu, Todella kurjaa. :sad001 Mutta onneksi saat nyt selvyyden asiaan joka tapauksessa. Mua vähän ihmetyttää sun taustalla etteivät heti ultranneet? Onkohan tässäkin sitten jotain paikkakuntakohtaisia eroja kuinka toimitaan.
 
Muokin ihmetyttää ja kiukuttaa, hitto soikoon!! Ite olin samassa tilanteessa viimeviikolla, perjantaina vihdoin sain sen lähetteen päivystyksen ultraan ja juurikin lääkäri sanoi ettei normaalisti laittaisi, mutta mun taustalla ( ja itkemisellä) hän sitten ajatteli että on tarpeen laittaa lähete. Mulla siis aika sama meininki eli ruskeeta vanhaa verta ja hyytymiä, parikertaa pyyhkiessä punaista ruskean seassa. aivan identtistä vuotoa kuin mulla oli km. Olin jo kertonut itkien läheisille ystäville että menetin tämänkin ja söin jopa sushia kerran. Olin ahdistunut kun ajattelin että kuollut sikiö mahassako joudun olemaan vielä 4 viikkoa jos se ei itse tule ulos enkä mä pääse julkiselle. ( viimeksi yksityisellä oli niin huonot laitteet ettei nähnyt mitään, silti maksoi 150 e )Kaiken tämän dramaattisen itsesäälin ja ahdistuksen jälkeen selvisi että olin täysin väärässä enkä tunne kehoani ollenkaan eli tyyppi oli hengissä.
 
Voi hemmetti, ei nyt luulis, että se julkisellakaan puolella olis mahdotonta järjestää ultratutkimus :sad001

Itsellä myös ollut koko ajan niin kummallinen tunne, kun ajattelen, että entä jos se onkin hengetön ja monta viikkoa pysyis tuolla tulematta ulos, se olis kamalaa! En tiedä... viikko vielä odoteltavaa... ja mistä sitä oikeasti voi tietää ilman tutkimuksia tässäkään vaiheessa raskautta, onko siellä ketään hengissä vai ei :/
 
Verta :sad001 ihan kuin menkat ois alkanu et ei sellasta punasen punasta verta vaan ennemmin vaaleenpunasta. Äskön pyyhkiessä tuli jonkun verrankin..
En oo koskaan saanu keskenmenoa nii onko nyt sit mun vuoro kokea se :sad001
Eilen just kuuntelin sydänääniä ja komeet jumpsutukset kuului.. menis nyt lapset nukkuu nii voisin koittaa ettiä ääniä.. tänään rv10+5
 
Voi toivottavasti ei mitään semmosta ois mommyme, ku oot noita olojaki niin kärsiny :Heartred
 
Takaisin
Top