Noniin, nyt on inssi tehtynä
Ja jotain muutakin kummaa on tapahtunu, mies alko vaan puhuu jostain että "niin sit jos ens kerralla pitää..."
Viime kirjoituskerran jälkeen onkin tapahtunut paljon. Istuimme alas ja juttelimme aiheesta (muutamaan päivään ei oltu ehditty kunnolla edes näkemään), ja sitä ennen olin kerännyt liput ja laput ja alleviivannu meitä koskevat jutut ja keränny netistä joitain faktoja lisäks hoidoista jne. Selkeästi mies ei meillä tiennyt näistä jutuista niin paljon kuin pitäisi. Tähän asti ei ollut ollut edes kauhean kiinnostunut faktoista, joten nyt oli sitten omaa tietämättömyyttään päätellyt, että kerta ei oo nyt toiminu, niin ei tuu toimimaankaan hoidot. Sitten kun mulla oli näyttää mustaa valkoisella esim että 80% hoidoista toimii, jos käytetään kaikki tarjotut hoitovaihtoehdot. Ja että kuin Suomessa tehdään vuosittain tuhansia inseminaatioita jne jne. Sain ymmärtämään kuinka "jokapäiväistä" tää touhu on.
Näin ollen, me jatketaan hoitoja suunnitelman mukaan. :) (Mikäli nyt ei tärppää) Mies ei edelleenkään innoissaan, mutta mukana on.
Mamma84, joskus aiemmin oon koittanu häntä patistaa psykologille, kun ollut stressaantunut muista jutuista, mutta ei suostu menemään.. Itse olen käynyt useamman kerran silloin kun nämä hoidot olivat ensimetreillä. Ja kun tällä hetkellä miehen ongelma on se että joudutaan menee näin ääritoimiin, lapsettomuus ei olisi hänelle niinkään ongelma. Mut hei, vaikka teillä "vaan" clomit, niin ihan samaa touhua se on se ovulaation metsästys, lääkärirumba jne. Hyvä että te olette päässeet juttelemaan noinkin rankan kokemuksen jälkeen, voimia!
Jaica, kuulostaa niin tutulta tuo etääntyminen. Senkun sais nyt jotenkin oikaistua. Päätin jo itekin että alan "hössöttämään" vähän vähemmän. Onnea teille matkaan, toivottavasti nyt asiat alkaa helpottaa.
Oviksen tikuttelusta hoidoissa/inssissä. Meillä ei oo tarvinnu ovista tikutella, kun on pistos munasolun irroitukseen, niin siitä lasketaan 24-42h päähän inssi.