Pcos:ssä todettuna.

No minäkin luulin että oireet tulee heti mut ei ilmeisesti. Mulla on nyt ihan tajuton mahankasvu alussa turvotus nyt ihan selkee pikkuinen kumpu.. Huoh, kyllä itse en oo kertonut kuin parille kaverille .. Oikeestaan jostain syystä ei ole mitään tarvetta jakaa esim faceen ku ei se kuulu muille.. Se on täällä foorumilla ja 2 kaveria sekä mun perhe ja miehen sisko.
 
Minäki oon sitä mieltä että JOS tässä niin pitkälle päästään että voidaan sanoa et "meille tulee vauva" niin en näe tarpeelliseksi sitä fbssa kuuluttaa, vaikka maailman ihanin uutinen olisi tietysti kyseessä. Ei se väärin ole että jotkut haluaa kertoa sielläkin ilouutisen, mutta ei vaan ole meidän tyylistä. Vaikka välillä (kun epäusko ei valtaa mieltä) tekisikin kovasti mieli kertoa muutamalle kaverille. Mutta kun tiedän että jotkut heistä eivät malttaisi olla hiljaa uutisesta, enkä tästä varsinkaan näin epävarmoilla alun viikoilla mitään julkista halua. Tuleville isovanhemmille sekä molempien sisaruksille kerrotaan naamatusten, eiköhän se muille ihmisille sitten joskus valkene kun mulla alkaa vatsa kasvaa :D Työpaikalla tietysti ainaki pomolle kerrottava hyvissä ajoin, koska mahdollisesti en sitten raskauden edetessä raskaimpiin fyysisiin töihin voi osallistua.

Varhaisultra on loppuviikosta, se nyt aika paljon valtaa mieltä että onkohan kaikki hyvin ja kasvaako alkio oikeessa paikassa. Tänään menossa rv 6+2 ja aamupäivän ajan ajoittain ollut pientä etovaa oloa. Tai sitten kuvittelen jo oireita :laughing002
 
Minäki oon sitä mieltä että JOS tässä niin pitkälle päästään että voidaan sanoa et "meille tulee vauva" niin en näe tarpeelliseksi sitä fbssa kuuluttaa, vaikka maailman ihanin uutinen olisi tietysti kyseessä. Ei se väärin ole että jotkut haluaa kertoa sielläkin ilouutisen, mutta ei vaan ole meidän tyylistä. Vaikka välillä (kun epäusko ei valtaa mieltä) tekisikin kovasti mieli kertoa muutamalle kaverille. Mutta kun tiedän että jotkut heistä eivät malttaisi olla hiljaa uutisesta, enkä tästä varsinkaan näin epävarmoilla alun viikoilla mitään julkista halua. Tuleville isovanhemmille sekä molempien sisaruksille kerrotaan naamatusten, eiköhän se muille ihmisille sitten joskus valkene kun mulla alkaa vatsa kasvaa :D Työpaikalla tietysti ainaki pomolle kerrottava hyvissä ajoin, koska mahdollisesti en sitten raskauden edetessä raskaimpiin fyysisiin töihin voi osallistua.

Varhaisultra on loppuviikosta, se nyt aika paljon valtaa mieltä että onkohan kaikki hyvin ja kasvaako alkio oikeessa paikassa. Tänään menossa rv 6+2 ja aamupäivän ajan ajoittain ollut pientä etovaa oloa. Tai sitten kuvittelen jo oireita :laughing002
Oireita varmasti on minä päässyt suht helpolla mut nyt plus 30 helteillä oireet tuplaantui heti. Joo kyl oon aina ajatellu et heti kuulutan joka paikkaan mut nyt ei tee mieli kuuluttaa ku se tuntuu nyt niin omalta asialta...

Peukut sinne, toivosti kaikki hyvin :Heartred
 
Pääsinkin jo tänään varhaisultraan, koska eilen tuli hieman vaaleanpunertavaa vuotoa ja huolestuttuani siitä kävin lääkärissä. Joku emätintulehdus ilmeisesti, mutta laittoi vielä ultrassa käymään. No, siellä oli pikkuisella kaikki hyvin, sykekin näkyi lepattavan :love7 koko ei vastannut arvioituja viikkoja joten luultavasti nyt olisikin vasta rv 5+ menossa. Mutta parin viikon päästä uudestaan jolloin pystytään arvioimaan uusiksi LA. Oli tosi huojentavaa nähdä että papu on oikeassa paikassa ja sykekin löytyi heti!
 
Täällä istun kun rupesi tosi pahat krampit ja verenvuoto niin pistivät päivystykseen . Että toivottavasti kaikki olisi hyvin..
 
Takaisin
Top