Lucija, tsemppiä painon kanssa! Mulla sama homma että painoa pitäis tiputtaa. Sillon ku alotin hoidot puolitoista vuotta sitten niin parhaimmillani olin vaan 4 kilon päässä normaalipainosta. Nyt tullu painoa sitten takasin ja nyt normaalipainoon reilu 10kg
Oon jo päättäny et hoitojen kesätauolla pudotan painoa, kun en osaa maltillisesti pudottaa, vaan rykäsen kerralla. Kun lääkäri sano että nyt hoitojen aikana esim 1500kcal on aivan liian vähän.
Ja onnea Lucija ovisplussasta!
Mamma84 täällä on kyllä paljon kivempi jutella, mäkin hengasin sillon viime vuonna siinä 2014-ryhmässä, mutta en tuntenut kuuluvani sinne... Eikä siellä kukaan ymmärtäis jos alkais puhuu hoitojutuista
Kiva kun toiset tietää heti mistä on kyse.
).( tasan viikon päästä on verikoe-raskaustesti
en jaksa odottaa. On nyt ollu jotain (vale)oireita: en saa nukuttua kunnolla, tai siis herään tosi aikasin ennen kellonsoittoa. Ja eilen oli sellanen olo et ois muka joku pissatulehdus ja sitä edellisenä päivänä kans pissatti koko ajan.
Mutta silti oon jo suunnitellu sitä että tehdäänkö nyt kolmas inssi ja vielä neljäs ennen kesätaukoa, vai tehdäänkö kumpaakaan ja pitempi kesätauko.
Metut nyt pikkuhiljaa otin ja lopetin.. Nyt ei oo enää närästäny eikä oo sattunu vatsaan, paha olo on edelleen välillä. Täytyy jossain vaiheessa alottaa ne pikkuhiljaa uudestaan.