Parisuhde

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vimpa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosi hieno juttu että olette saaneet keskusteluyhteyden toisiinne, koska se on tärkeä linkki! :)
Ja että mieskin on ymmärtänyt missä meni vikaan ja mitä tuli sanottua.

Olen todella iloinen puolestasi! <3

Ihan loistavaa Lakritsi! <3
Eikä mitään ongelmaa pidä hävetä. Puhumalla ja kuuntelemalla ne usein selviää. Välillä tarvii hetken välimatkaa, toisinaan tunti, joskus päivä, että ehtii asiat loksahdella päässä ja kykenee puhumaan toiselle. Onneks tämä ei ollut maailmanloppu.
Tuli hyvä mieli sun puolesta.

Tulipa hyvä mieli Lakritsi sun puolesta :-)
Puhuminen on aina hyvä alku, pidetään nyt kaikki sulle tai teille peukkuja, että kaikki puhuttu siirtyy käytäntöön ja teidän on kaikkien hyvä olla tulevaisuudessa yhdessä ja samassa turvallisessa kodissa <3

Sinne mies lähti laittamaan huushollia kuntoon, lupasi siivota ja vaihtaa lakanat, käydä kaupassa ja pestä pyykkiä ennen kuin tulee hakemaan meitä kotiin.

Sanoi vaan, etten malta kuitenkaan olla iisisti vaan alan huseeraamaan jotain ylimääräistä.. mitä, mäkö muka? :rolleyes:

Hei sektion läpikäyneet !
Kauan olette odotelleet ennen ns. Ensimmäistä kertaa? Täällä mies on tiukasti sitä mieltä että vielä odotellaan.. Suoraan sanottuna seksi loppu kun seinään kun maha alkoi kasvaa ja nyt odotellaan tämän takia.. Alan kyllä kohta olla jo huolissani.....

Täällä on jälkivuoto jo loppunut noin viikko sitten ja ei ole vielä mitään puuhasteltu.. Josko kuitenkin vielä tämän vuoden puolella jotain tapahtuisi :D

No tyttö syntyi 2 kk sitten. Mulla jälkivuoto loppui jo sairaalassa. Oltiin tytön kanssa keskoskaapissa niin sairaalajakso venyi 3 viikkoon..

Toukkis, meillä ei vielä ajankohtaista mutta meillä se menis mun aloitteesta, ja parin päivän varoajalla :) nyt on vielä vuotoa ja vekki auki, mutta kun paikat on parantunut ja jos alkaa huvittaa niin ehkä muutaman viikon päästä. Meidän päivärytmi on ihan hakusessa vielä, ettei voi yhtään ennustaa milloin vauva nukkuu. Luulen että miehellä on Testosteronit ihan alhaalla, että en tiiä onko menestys taattu ...
Katjusha ja tyttö 12 vrk.

Me harrastettiin eilen ekan kerran seksiä, synnytyksestä kulunut kuukausi ja jälkivuoto on tollaista säälittävää kirkasta lirua enää.

Olihan tässä sit pari kuukautta edellisestä kerrasta, mutta voi että, miten oli mukavaa olla toista lähellä vaikka tuo vähän sellaista varovaista kokeilua olikin. Ja pakko kyllä sanoa, että vielä jos ne lantionpohjalihakset joskus saisin takaisin, niin olis ihan jees.. :hilarious:

Joku mystinen parantava vaikutus oli selkeästi, kun tänään on vatsa toiminut normaalisti, mihinkään ei ole sattunut vaikka vieläkin on ollut sellaista arkuutta ja särkyä alakerrassa aika ajoin, eppariarpea ei enää kiristä ja kirvele, kuten vielä eilen päivällä ja sen verran vertyi ilmeisesti ne lp-lihaksetkin, että pissaamisen pystyin lopettamaan äsken kuin seinään. :dance011

Kylläpä ihminen voikin olla innoissaan yksinkertaisista asioista.

Mie vähä jo oottelen sitä et pääsis seksii harrastaa mut jälkivuotoo on viel ja toi alakerta sen verra hellänä et voi mennä jonku aikaa enne ku uskaltautuu petipuuhiin :sad001 Pitänee harrastaa läheisyyttä sit muuten esim pussailulla ja halailulla :) Oli muuten ihana herätä aamulla kun mies otti miut kainaloon ja painautu tiukasti minuu kiinni <3

Hei sektion läpikäyneet !
Kauan olette odotelleet ennen ns. Ensimmäistä kertaa? Täällä mies on tiukasti sitä mieltä että vielä odotellaan.. Suoraan sanottuna seksi loppu kun seinään kun maha alkoi kasvaa ja nyt odotellaan tämän takia.. Alan kyllä kohta olla jo huolissani.....

Mulla tuli tosi pitkään (?) vuotoa eli sen takia meni oikeastaan noin 4 vk (kuukausi). mies kun ei halunnut luonnollisestikaan jälkivuodon takia vaikka of course spärdärit on käytössä :hilarious: kuis muilla?

Meilläkin käytössä kumit ja liukkari. Ei tykätä kumeista yhtään mutta näillä mennään toistaiseksi,kunhan päätetty onko lapsiluku täys vai ei. On se läheisyys kyllä seksin aikana niin ihanaa,hyvä ettei kyynel tirahda,kun toisen kans on niin hyvä olla. Päiväs aikaan ei oikein ehdi edes halaamaan kun 5 lasta,joista 4 nyt vatsataudissa + kovassa kuumeessa.

Täällä yksi sektion läpikäynyt. Olin itse vähän arka tuon seksin suhteen pitkään ja jälkivuotoakin kesti yhteensä hurjat 7 viikkoa! Toki siinä välissä oli päiviä kun ei vuotanut mutta aina alkoi uudestaan taas.. Mulla meni pitkä aika tosiaan kunnes uskalsin, tarkalleen en viikkoja muista. Ja alussa olin todella varovainen..

Sektion yhteydessä tehtiin samalla sterilisaatio, onpahan ehkäisy nyt hoidettu lopullisesti kun lapsiluku on meillä täynnä.

Myö harrastettii aattona ekaa kertaa seksii synnytyksen jälkeen. Olin kyl tosi arka ja epäröin ku pelotti mahdollinen kipu. Kuvittelin sitä vähän ekaksi kerraksi et ois yhtä likasta vuodon kanssa ja kivuliasta mut ei loppupeleis ollu kumpaakaa :grin Ainoastaa sillo sattu vähä jos osu sinne haavaa. Mut kyl teki hyvää olla pitkästä aikaa noi lähellä miestä <3

Mekin yritettiin aattona, mut pikkuneiti oli toista mieltä.. kerettiin vaan alottaa.
Itteeni se kyllä lähinnä hankas ja koski, ihan ku ois ollu eka kerta koskaan..

Mekin tuossa perjantaina päätettiin kokeilla, kun poika nukkui. Joo, ihan ku olisin neitsyt ollut, sattu sen verran. Limakalvot ihan aavikkoa, vaikka liukkariakin käytettiin... Nooh, tulipahan miehelle parempi mieli ja joulu ;)

Mekin harrasteltiin aattona ja eka kerran paikat kostu ilman liukkaria.. Tuntuu että vielä on vähän löysä tavara,vaikka mies ei mitään myönnä kun kysyin :) pitää vaan treenata ahkerammin lp lihaksia

Täällä kanssa yks sektion läpikäynyt. Sektiosta aikaa nyt 4vko ja 4pv eikä vielä olla hommailtu. Ihan vaan puhtaasti sen takia, että jälkivuoto ei ole loppunut ja miestä ällöttää edes ajatus hommailuista sinä aikana. :hilarious: Kovasti tekisi jo mieli ja haavakin alkaa vihdoin olla paranemaan päin, niin uskaltaisikin ehkä varovaisesti yrittää. Miehen olen koittanut pitää tyytyväisenä muilla keinoilla. Huomaa kyllä hänen jutuistaan, että mikä mielessä. :hilarious: Katsellaan ja odotellaan... :grin

Takaisin