Parisuhde

Mun miehellä on tuo rakkauden lahjojen kieli, mutta ei hän suinkaan osta minulle mitään turhaa, esim. koruja, kun en hirveästi välitä koruista. Eikä mitään isoa osta, vaan juurikin vaikka mun lempisuklaata saattaa pyytämättä tuoda kaupasta. :) Kukilla on myös joskus mut yllättänyt. Ihan pieniä kivoja juttuja. :)
 
Ei kun siis kyllä hän saattaa isonkin lahjan antaa. Esim. eilen päivittelin sitä, että kun serkkuni pyysi mua kanssaan harrastamaan air joogaa, ja mua on jo jonkun aikaa huvittanut kokeilla sitä, niin olisin mennyt jos se ei olisi niin kallista. On 50e/kk. Mies ehdotti heti, että kyllä hän maksaa sen mulle, jos haluan mennä. Voi ❤
 
Voi kun itellänikin olisi huomioiva mies. Olen synnytyksen jälkeen vollottanut silmät päästäni mutta mies on vain väistellyt. Ollut aika yksinäinen olo. Tivasin viesteillä jo että kiinnostaako häntä ees koko touhu kun tukea ja lohdutusta en saa. Muutenkin tullut taas enemmän yhteentörmäyksiä ja olen taas jälleen saanut kritiikkiä mm. tavastani hoitaa lapseen liittyviä asioita. Tosi kivaa tämmöselle masistelevalla hormonihuurulle. :-(
Ja hän on kehottanut että joka päivä edes jitain purkaisin mieltä painavaa ettei ne kasautuisi ja tulisi yhtenä päivänä vyörynä pihalle. Noh, teoriassa joo kiva ajatus. Käytännössä kun puran oloani niin mies asettuu puolustuskannalle ja lopulta tulee fiilis että teen hänen elämästään vain kurjaa jos jotain sanon.
Hienosti alkoi täs viime aikoina jo antamaan halauksia ja pusuja, mutta nekin taas tyssäsivät. Ehdin jo ajatella, että ehkä tämä tästä vielä hyväksi tulee. Joopa joo..

Anteeksi tämä nillittäminen, mutta ahdistaa vaan ny niin kovasti nää kaikki. Kaipaisin vain niin kovasti läheisyyttä, hellyyttä ja rakkautta mutta tuntuu että mahdotonta ja tulee sit paha mieli ja saa aina itkeä.
 
Pakko kysyä...
Onko muilla kierrukka vaikuttanut parisuhteeseen?
Sillä meillä todellakin on!
Alapää vuotaa ihan koko ajan, mielialat heittelee, turvottaa, ärsyttää, tukka lähtee, ei tee ees mieli, et...välillä ihan harkitsee koko härpäkkeen poistamista.
Olisko pillerit olleet sittenkin se parempi vaihtoehto??
Kun miehen aika piuhojen katkasuunkin tuntuu vaan kestävän ja kestävän.
Alkaa olla jo aika turhauttavaa.
Kauanko tätä vuotoa/tihuttelua oikein kestää???
Nyt jo 3kk.
Seksiäkin hyvä jos kahdesti päästy harrastelee...
Ja vaikuttaa näin myös muuhunkin läheisyyteen.
Se tunne, kun miehen tekis kyllä ihan hirveesti mieli, mutta kun ei voi, ettei sit oikein muutenkaan tee mieli olla lähekkäin, kun alkaa vaan ärsyttää enemmän.
Ja välillä, kun näyttää, että NYT, ja keretään jo vähän niin ku innostumaankin, ni eiköhän se Japanin lippu nouse taas salkoon, että hajos siihen, ja molemmat taas pettyy.
Ja etenkin mies...
Et eipä hirveesti enää edes "koputtele".
Pitäiskö jo luovuttaa ja otattaa pois???
Vai meneekö tämä vielä ohitse??
Voi puuh...
 
Miona, pillereillä menkat alle kahden viikon välein ja kestää viikon. Ei siinäkään juuri ehdi vällyjen alle, kun päivän tai kaksi on vuotamatta ja niinä päivinä ei välttämättä ole mahdollisuutta.
 
Toivoin niin kuuluvani niihin onnekkaisiin, joilla vuoto loppuis kokonaan, mutta eipä tainnu onni suosia.
Katson nyt vielä kuukauden pari ja sitte kyllä jo luovutan, jos ei muutosta parempaan näy...
Sillä on tää muutenkin aika rasittavaa, kun vaan seksin kannalta.
Päivästä toiseen side housuissa ja aina saa pelätä, että milloinkohan se lorahtaakin kunnolla ja kaikki tulee läpi.
Ei kivaa..
Kerran kävi vielä miehen siskon syntymäpäivillä kahvipöydässä.
Ja ai oliko vielä kangastuoli?
No kyllä!
Eikä tietenkään vaihtovaatteitakaan mukana.
Ihan tosi noloa...
Marraskuinenkin jo puhuu äitin vaipoista, siskon vaipoista ja omista vaipoistaan. :joyful:
Huoh..
 
Puolen vuoden????!!
Ei hemmetti.....
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top