Mun mies kömpi varhain aamulla meidän viereen makkariin, ja sanoi, että sillä on ikävä mua. Oon vielä niin vauvakuplassa, etten osaa kaivata miestäni sen kummemmin kuin lapsen kanssa vuorovaikutukseen. Hän noin tunnin iltaisin lapselle "olemassa", ennenkuin pieni vetäytyy unille kahdeksan maissa. Meillä alkoi nyt ensimmäinen vierastamisen kausi. Hoitoon ei tule varmasti vietyä vielä pitkiin pitkiin aikoihin johtuen ettei itsellä tunnu olevan kiirettä menoihin, jotka hoitajaa edellyttäisi ja lisäksi meillä ei ole tuttuja ihmisiä arjessa mukana (isovanhempia, meidän sisaruksia...) eli luontevammin onnistuu esim. kummien kanssa sitten kun on vähän isompi. Ennen lastakin kävimme hyvin harvoin treffeillä miehen kanssa. Ehkä tässä kevään mittaan yhteiset lenkit viikonloppuisin ja vauvauinti tulee mukaan kuvioihin. Kahdenkeskistä aikaa kotona olisi tietenkin tarjolla kun ainokainen nukkuu. Meillä on aika paljon työstämistä intiimielämän puolella, koska lapsettomuus hoitoineen vei kyllä aika lailla kaiken intohimon kauas meistä :)