Hyvän parisuhteen edellytys kyllä tosiaan on yhdessä olo: ei tarvitse 24/7 kiehnätä toisen kyljessä, mutta pitää olla aikaa olla toisen kanssa ja olla silloin läsnä eikä esim. puhelin/läppäri/pleikkari nenän edessä.
Mulla on kuitenkin takana yksi epäonnistunut avioliitto ja juurikin siihen havahduin loppu aikoina, kun aika jolloin ne korjaukset olisi pitänyt tehdä, jos ero olisi haluttu välttää, niin toinen osapuoli ei edes nukkunut mun kanssa samassa sängyssä öisin vaan valvoi mieluummin aamuun pelaten tai nukkui sohvalla, istui kiskomassa kaljaa tai keksi muita menoja muiden kanssa.
Sit kun sanoin, että kaikki on niin rikki etten pysty enää korjaamaan mitään, alkoi syyttely etten yritä yms. Ja kuitenkin just se mua satutti eniten ja varmaan olikin isoin syy eroon, että miehelle olin vain elättäjä, kodinhengetär, lapsenvahti, kännikuski ja mikä nyt milloinkin sattui sopimaan, mutta ikinä ei ollut läsnä eikä koskaan voinut ottaa aikaa siihen olemiseen.
Huoh. Kaikkia ei vaan ole tarkoitettu yhteen vaikka joskus sitä väkisin tuleekin yritettyä.
Summa summarum, nykyään kaikki on paremmin kuin hyvin: täällä me vietetään laatuaikaa ennen kuin isäntä lähtee töihin, syötiin pitsaa ja jäätelöä ja nyt sit mies nukkuu "päikkäreitä", niin mä voin lueskella foorumia ja jatketaan yhdessä oloa sitten hetken kuluttua.