Saako @litranmitta kysyä että minkälaisia kommentteja oot saanu? Voisin kuvitella että muitakin ihmisiä kiinnostaa kun oot noin huiman määrän pudottanut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
84,0 Tavoite saavutettu!
Seuraavaksi saan asettaa viimeisen virallisen tavoitteen itselleni, bmi alle 25. En oo ihan sentilleen varma pituudestani (saatiin siis kotimittauksessa +2 cm siihen pituuteen mitä oon yläasteen kahdeksannen luokan mittauksen mukaisesti väittänyt olleeni ) mutta molemmilla senttimäärillä 75 kg olisi jo normaalipainon puolella. Sitä kohti siis, yhdeksän kiloa enää matkaa! Täysin saavutettavissa ensi kevään aikana, viimeistään kesällä vaikka tässä tahti hidastuisi
No juu, kyllähän sitä kommenttiakin on saanut mm. yksi kerho-ohjaajista oli että "voi kun sä se vain ohenet! Ihan on jo posketkin kaventunut!" ja kyseli että imetyskö on vienyt. Kerroin sit että varmaan se joo, pitkät vaunulenkit, ja lisäksi ei oikein aina kerkeä syömään ja isoveljen takia ei voi myöskään herkkuja syödä päivisin. En lähtenyt avaamaan ruokahaluttomuutta ja sitä että tietoisesti myös oon valinnut ruokavalion keventämisen. Sit mun täti sano että "Sä oot aivan ylilaiha nykysin!" ja sanoi siis hyvällä äänensävyllä ja tilanteessa ja murrealueella, tuo kuulostaa kirjoitettuna pahemmalta Ristiäisissä mun isoäiti myös taivasteli että kuinka mä on tällä kertaa soukistunu kun viimeksi en. Vastasin vaan että niin, tää vauva nukkuu ja esikoinen ei nukkunut.Saako @litranmitta kysyä että minkälaisia kommentteja oot saanu? Voisin kuvitella että muitakin ihmisiä kiinnostaa kun oot noin huiman määrän pudottanut?