Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on nyt aallonpohja menossa. Rupesi korpeamaan se, ettei vaaka heilahda mihinkään, vaikka periaatteessa tein kaiken niin hyvin kun voin, pikkulipsahduksia lukuun ottamatta (joiden ei pitäis silti vaikuttaa kokonais kaloriensaantiin, koska oon kuluttanut niin paljon. Ja lihasmassaa ei ole voinut kilotolkulla kertyä kuukaudessa!)
Niin nyt on tullu repsahdettua enemmänkin.
Silti oon pitänyt muiden aterioiden osalta kiinni syömistavoitteista niin hyvin kuin jaksan, mutta turhauttaa.
Tiedän, että on vain takaisku, ei epäonnistuminen. Mutta kun sais ittensä taas takaisin ruotuun.
Koska ahdistaa oma ulkomuoto. En tunnista ihmistä peilissä, tää kroppa ei vaan ole mua. Ja se tukala olo kun on syönyt huonosti...
Ei ahdista terveelliset elämäntavat, syön mielelläni terveellisesti ja sopivasti ja liikun, mutta missä ne tulokset on???
20 kg on melkoinen määrä, sulla on varmaan vinkki vitonen jos toinenkin jakaa meille?
Ei välttämättä kauheasti ole. :D Kai se vaati vain jonkun nappulan naksahduksen oikeaan asentoon, että oikeasti oli motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä tuohon projektiin. Mitään radikaaleja peliliikkeitä en tehnyt, koska en oikein usko sellaisiin muutoksiin, jotka tehdään vain joksikin tietyksi ajaksi ja sitten palataan entiseen. Muutenkin kaikki totaalikiellot saa mulla aikaan sen, että tekee ko. asiaa kahta kauheammin mieli. Ja sitten ehkä se, että aloin suhtautua repsahduksiin järkevämmin. Ennen asenne oli tyyliin "Söin jäätelö-överit, peli on menetetty, sama se nyt sitten vaikka jatkaisin mättölinjalla", mutta sitten tajusin korjata tuota ajatusta siihen suuntaan, että repsahduksen takia ei tarvitse lyödä hanskoja tiskiin, vaan aina voi (ja kannattaa) palata järkevään syömiseen.
Onko kukaan muu lähdössä aamulla harrastamaan liikuntaa? Ajattelin pyöräillä pitkästä aikaa muutaman kilsan ennen kuin mies lähtee töihin.
Kiitos tsempeistä, kaikille!!Rosalina, samaistuin! Just toi kun kroppa tuntuu ”väärältä” ja epämukavalta... raskaalta:/
Itse opin tossa ekalla painonpudotus kerralla että mun piti löytää se oikea kalorin saanti määrä (mulla se on 1500 kcl/pv) jotta paino tippuu...
ja sit ne ihme tasanto vaihe... jolloin paino ei vaan tipu vaikka tekis mitä! Se menee kyllä ajan kanssa ohi, jaksat vaan odottaa ja parhaasi yrittää
Älä luovuta, kyllä me täällä sua tsempataan ja tuetaan :)