Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulle tullu nyt painoa lisää 12,5kg (31+4) ja varmasti menee 100kg vaa'alla rikki ennen synnytystä! Ärsyttää, ku ehti ennen raskauttaki lihoamaan +25kg eli kaikki takasi mitä olin 2014 laihduttanu pois!! Nyt on sitte vähintään sellanen -35kilon laihdutus edessä, että pääsee taas niihin mittoihin mitä oli ku miehen tapas....Älytön urakka ja itsensä rääkkääminen siis edessä heti, ku vauva vaan on syntyny. Sitte ei enää tekosyitä!!
![]()
Ehdottomasti sellanen ketju sitte! Sehän siinä on, ettei nuo kilot niin vaan lähde. Eipä siinä auta muu, ku heittää tekosyyt kankkulan kaivoon ja alkaa hommiin ku vaavelit on sylissä! :) Vaikka, pakkohan se on vähä lakua mässäillä ensin.....Mulla on nyt jo pudotettavaa sinne missä olin 2013 kertyny sellaset 40kg ja varmaan nousee paino vielä sen 5kg ennen synnytystä:D KOSKA JOULU<3 Mutta on siitä pitkä matka pudotella painoa! Onneks sen on jo sisäistäny et se ei tuu tapahtuu hetkessä eikä sen tarviikkaan kunhan suunta pysyy oikeena:) Voidaan sitte pistää pystyyn painonpudotus vertaistuki ketju!

Mulla oli viimeks synnytyspaino 77 ja nyt painoa 73.. taitaa mennä ylitte tällä kertaa :/

kyllä vaan tuntee itsensä hehkuvaksi ja kauniiksi!
)