Painonnousu

Mulle tullu painoo jo 26kg tän raskauden aikana.. nyt en enää näistä viimisistä viikoista stressaa yhtää.. tulee mitä tulee.
Viimeks laihduin 72kg 51kg 2 kuukaudessa. Jälkitarkastuksessa oli siis kaikki lähteny :)

Eikö meillä kaikilla ala olla sen verran hyvä tilanne että vaavit on valmiita ja nyt vaan odotellaan. :happy: Mulla kokokontrolli vielä tulossa viikon päästä, mutta luottavaisin mielin olen että kaikki ok vaikkei mikään mahdottoman suuri yksilö oiskaan. Hämmentää ku oma paino noin heittelee, mut en usko että vauva ois laihtunu vaikka mulla lähes 2kg lähtikin.

Onneks ollaan jo tässä vaiheessa et pienet alkaa olla kaikilla jo valmiita.:happy:
Onko sulla muuten kokokontrolli pienen vai ison vauvan vuoksi?

Mulle tullu painoo jo 26kg tän raskauden aikana.. nyt en enää näistä viimisistä viikoista stressaa yhtää.. tulee mitä tulee.
Viimeks laihduin 72kg 51kg 2 kuukaudessa. Jälkitarkastuksessa oli siis kaikki lähteny :)

Wau! Oliko sulla paino enimmäkseen nestettä vai miten se noin nopeasti katosi?

Wau! Oliko sulla paino enimmäkseen nestettä vai miten se noin nopeasti katosi?

Luultavasti juu ku noin äkkiä on tippunu. Tässäki raskaudessa tullu melkee koko aika se vajaa kilo/viikko et ei kai se muuta juur ole ku nestettä. Nyt viimeks oli 2viikossa tullu 5kg :o ja jalat on ku norsulla :D

Onneks ollaan jo tässä vaiheessa et pienet alkaa olla kaikilla jo valmiita.:happy:
Onko sulla muuten kokokontrolli pienen vai ison vauvan vuoksi?
Pieni tulossa. Menin 32+6 käymään synnärillä neuvolan käskystä kohonneiden sappiarvojen takia. Siellä ultrattiin ja vauva oli kuulemma 1690g kun se normaali ois ollu siihen aikaan 2200g. Määräsivät sitten kontrolleihin. Seuraava oli ennen joulua ja sillon vauva oli vähän kiriny - arvio 2,2kg kun normaali tais olla 2,6.

Pieni tulossa. Menin 32+6 käymään synnärillä neuvolan käskystä kohonneiden sappiarvojen takia. Siellä ultrattiin ja vauva oli kuulemma 1690g kun se normaali ois ollu siihen aikaan 2200g. Määräsivät sitten kontrolleihin. Seuraava oli ennen joulua ja sillon vauva oli vähän kiriny - arvio 2,2kg kun normaali tais olla 2,6.

Meillä myös pieni tyttö tulossa, oli viikoilla 30+2 1300g (en kyl muista mikä ois ollu normi paino), mut kun kasvoi parin mittauksen mukaan tasaisesti niin katsottiin et kaikki hyvin. Eipä tuo haittaa kunhan on muuten terve ja virkeä:)

Takaisin