Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ALKUPERÄINEN: starletti
Minulle on tuosta painonnoususta sanottu joka kerta. Jo ensimmäisellä kerralla painotettiin, että pitää sit muistaa pitää paino kurissa. Ja joka kerta on tullu enemmän kuin mitä saisi. Nyt ajattelen, että mitä se heille kuuluu mitä mää painan. Itse en ole lihomista huomannut kuin mahasta ja jos muualle on tullut niin ihan toivottavaa pientä muotoa. Näytämpähän enemmän naiselta enkä teini-ikäiseltä. Vain yhden kerran on sukista tullut raidut nilkkoihin, että tiijä tuosta turvotuksestakaan. Äidille tuli minua odottaessa 18 kiloa lisää, että sitä pidän nyt ihan normaalina nousuna. Ja neuvolassa aina kehotetaan mua liikkumaan enemmän...PUUUUH! Kiristelen hampaitani vain ja hymyilen. Mua ärsyttää kaikenmaailman raja-arvot, joita joka asiaan keksitään. Mä olen jokseenkin tuudittautunut siihen uskoon, että painoon ei kovin voi itse vaikuttaa. Sitä tulee tai ei tule. Yritän vain elää suht rauhallista elämää, että vauvakin voisi kasvaa stressittömästi. Siis jos se nyt oikeasti voi aistia äidin olotiloja...