Itellä ei oo jäänyt mitään raskauksista,paitsi pikkuisena kun on ollut hurja vatsa niin nahkaa...mitä ei sitten saa pois.
Nyt viimeisen vuoden aikana päästin itteni turpoomaan 5-6 kg,ja sittenpä pärähdin raskaaksi[:)]
Kokemusta on,jos vahtaan liikaa vaakaa(en enään käytä) tulen sairaammaksi,vihaisemmaksi ja nälästä särkis pää koko ajan.
Joskus on ollut syömähäiriöitä ihan vuos toisensa jälkeen-siihen en halua takaisin.
Niin,sitten kun yritän hölkätä/kävellä nilkkani kipeytyvät ja niskan madaltuma/kulumat ja luupiikki siellä ei pidä tärinästä ja saan huimauksen ja niskan jäykäksi 3-4 päiväksi--- en ainakaan pääse ulos.
Vali vali vaivoja monta,tiedän.
Pyöräily ei asennon vuoksi kovin pitkään sovi.
Uida en osaa ja vaikka osaisin,lukuisat virtsatietulehduskierteet estäisi sen.
Mitähän sitä harrastaisi?????[;)]
Vinkkejä otetaan vastaan!![:D]
Rakastan pitkiä kävelylenkkejä..mutta nilkat on vihoitelleet vuodesta 04 asti..Siitä huolimatta oon kävellyt ja ne vihloilee ja jäykistelee.(reumaa ei ole)
Joo,en ihan tästä painostani tykkää mutta otan itseäni niskasta raskauden jälkeen kiinni,nyt on ollut niin että moni haju ja ruoka etoo,mausteet pannassa, osa juureksistakin ..ei voi siitä pakolla ihan kaikkea vetästä.[:'(]
Olen syönyt terveellisesti sekä myös toisinpäin,mikä nyt sattuu menee alas.

Makeasta onneksi tulee paha olo,olisin muuten kauhea karkkihiiri.(Välillä pystyn niitäkin vetämään jonkun verran ja välillä taas ne saa ajatuksestakin sairaaksi.)
Mieheeni kun tutustuin painoin 51-2 ja juuri ennen raskautta 56-7 nyt 59,3 ja pätkä olen eli 157 cm.
Hohhoijjaa..ekan kun sain painoin alussa 48 kg viimeisilläni 63 kg....tokan 50/66 kg ja kolmosen 53/66kg
kolmosen kun olin imettänyt painoin 45 kg.
ELi paino on mennyt suuntaan ja toiseen siitä +/- 20 kg raskauksien aikana.[;)]
Niin ja vaavelit on painaneet 3760,4060 ja 4350[:D]
Ja joo,en kestäisi jos sitä ylimääräistä jäis 10 kg tohon roikkumaan jo korkeahkon verenpaineeni takiakin...
Kauheeta kun tän kirjoittaa niin vaivoiltani olen mummojakin pahempi..[:D]