Marras16
Näppärä viestien naputtelija
Mä olen nyt pyrkinyt kiinnittämään enemmän huomiota ruokavaliooni. Alkuraskaudessa pahoinvoinnin takia piti syödä suunnilleen tunnin välein ja oli noita omituisempia himoja enemmän ja tuli syötyä enempi miten sattuu. Siihen helposti tottuu ja olen nyt taas harjotellut kuuntelemaan kehoani, et milloin oikeasti alkaa olla nälkä tai tarvetta syödä. Nyt pystyn jo ihan hyvin olemaan n. 4h syömättä ilman et tuntuu et pyörryn kahden tunnin jälkeen. Ekan raskauden aikana kiloja tuli yhteensä tasan 12kg ja nyt ei ole kuin pari hassua kiloa tohon ja en tahtois kovin montaa kiloa yli ton saada. Tietty jos terveellä, normaalilla ruokavaliolla, joka sallii herkutkin silloin tällöin enempi tulee niin sitten tulee. Yritän kans ottaa lungisti asian kanssa, vaikka yritän kattoa etten syö ihan miten sattuu.
Mulla kans maha jo tosi iso ja tullut kommenttia, et luultu et olen jo pidemmällä. Hassua sikäli, kun ei tää maha vielä hirveästi oloa ja menoa haittaa ja kyllä sitä siinä ihan loppuraskaudessa se maha oli jo sellanen, et se hankaloitti jo menoa ja teki olon todella raskaaksi.
Mulla kans maha jo tosi iso ja tullut kommenttia, et luultu et olen jo pidemmällä. Hassua sikäli, kun ei tää maha vielä hirveästi oloa ja menoa haittaa ja kyllä sitä siinä ihan loppuraskaudessa se maha oli jo sellanen, et se hankaloitti jo menoa ja teki olon todella raskaaksi.