Pahoinvointi

Täälläkin on nyt alkanut huonovointisuus :sad001
Vielä ei ole tarvinnut oksentaa mutta kokoajan etova olo ja jos menee samanlailla ku viime raskaudessa, niin on odotettavissa seuraavat 2,5 kuukautta jokapäiväistä pöntön halailua :sad001


Mä niin toivoin et tässä raskaudessa ei ois ollu tuota pahoinvointia...se kyllä vie kaikki voimat.

Nyt menossa 6+3
 
Mulla alkoi eilen illalla sellainen pienehkö yökötys ihan kaikkea ruokaa kohtaan, mitään ei tehnyt mieli syödä, mutta tiesi, että jotain on pakko syödä. Tänään jatkunut sama ja töissä sanoinkin työkaverille, että kun ei oikein mikään ruoka "huvita" ja se kommentoi samantien "Raskaana!". Siinä sitten jotain kieltävää änkyttämään... Täytyy selvästikin varoa ihan kaikkea sanomista, ettei joudu liian aikaisin paljastamaan kaikille :happy:
Onneksi mulla ei todellakaan ole vielä lähelläkään oksentamista, mutta näköjään tää yökötyskin on ihan liikaa mulle. Tsemppiä kauheasti teille kaikille muille, jotka kärsivät vielä pahemmin, mää en pysty kuvittelemaankaan teidän hirveitä oloja...
 
En kestä tätä pahoinvointia. Ainut mitä aamulla sain alas oli omena koska se ei haissu juurikaan millekkään, sitäkään en tosin kokonaan voinu syödä ku se alko haista ja maistua oudolle. Mitään lämmintä ruokaa ei tee mieli tehdä hajujen takia, aattelin sitten tehä ihan vaan salaattileivän lounaaks, no senki tekeminen jäi puoliväliin ku kaikki haisi niin oksettavalle ettei voinu ku yökkiä kokoajan. Ollaan menossa viikonloppulomalle, toivottavasti tää helpottaa siellä ku ei tarvi tehä ite ruokaa ja haistaa kaikkea...
 
Milloin tämä pahoinvointi loppuu :sad001 ei oikein pysty nauttimaan raskaudesta kun koko ajan on huono olo.
 
Täällä oksentelu alkoi viikko sitten ja alkuviikosta pahentui. Syöminen jäänyt lähes olemattomiin. Eilen myöhään illalla olin ensiavussa tiputuksessa kun pitkälle toista vuorokautta ei mikään ollut pysynyt enää sisällä ja olo alkoi olla jo ihan voimaton.
Tänään edelleen ollut todella huono olo eikä mikään mene kurkusta alas mutta oksennuksen olen juuri ja juuri saanut pidettyä poissa. Toivottavasti tää menee nopeesti ohi.
Esikoisesta oli muutaman viikon oksentelua muttei mitään näin järkyttävää.

8+6
 
Tsemppiä joanmarie! Kuulostaa hurjalta!
Mä toivon et selviäisin oksentelematta.. Duunissa vähän vaikeeta pitää salassa muuten..
 
Normaalisti olen kärsinyt erittäin pahasta matkapahoinvoinnista, nyt ollut puoli vuotta tiessään ja pikku hiljaa palailee..
 
7+6, ja etominen ei riitä kuvaamaan tunnetta. Eilen oli melkein koko päivän älyttömän huono olo, muutaman kerran joutui oksentamaan.
Tänään jo heti aamusta sama, eikä olon helpottumista näy.

Mä niin odotan ylihuomisia esikoisen synttäreitä - not. Jos silloin iskee paha olo niin kukaan ei varmasti arvaa... :D
 
Voimia teille pahoinvoiville!

Millä viikolla teillä on pöntönhalailu alkanut?
 
Mulla alko etova olo kuudennella viikolla ja 6+3 jäin saikulle oksentelun vuoksi. Nyt menossa 8+2 eikä helpotusta näy
 
7+1 oksensin ensimmäisen kerran, sitä ennen kyllä oli etovaa oloa. Nyt 9+1 ja viime päivät olleet tähän saakka pahimmat sekä pahoinvoinnin että väsymyksen kannalta.
 
Täälä tänään yhtäkkiä täysin pahoinvoinniton päivä !
Eilen vielä aamulla oksentelin tuttuun tapaan, ei yhtään kyllä poista noita pelkoja tämmönen oireiden seinään loppuminen..

7+5
 
Nyt on sitte ekat oksennukset oksennettu :S iltapahoinvointia

8+2 (uä 7+4)
 
Viime ma sain reseptin Postafen- pahoinvointilääkkeeseen. Hieman on helpottanu oloa, mutta tuntuu että väsyttää entistä enemmän :/
 
Minä oksensin eilis illan :sad001 tänään kävin yökkimässä mut mitään ei tullut ylös. Huono olo on koko ajan, sen lisäks tuntuu että henki ei kulje normaalisti. Seaband rannekkeet on yhtä tyhjän kanssa, samoin primperan ja stemetil. Voimat loppuu tän huonon olon kanssa, olo on koko ajan alavireinen.. Hulluhan sitä on ku tietosesti tähän hommaan taas lähti..
 
Mulla on nyt vähän alkanu helpottaan, kunhan muistan syyä parin tunnin välein.. Nyt 8+1, vkoilla 5-7 oli pahin olo.
 
Minun sympatiat on kyllä teidän puolella, keiden pitää oksentaa. Toivottavasti olette löytäneet joitakin keinoja, jotka vähän edes parantaisivat oloa.

Oma pahoinvointi on vain aaltoilevaa ällötystä ja kuvotusta, joskin se tuntuu pikkuhiljaa vahvistuvan. Välillä tuntuu, ettei se oksennuskaan enää kovin kaukana ole.
 
Siis mitä ihmettä tää on. Yöt on aamuyöstä asti ihan hirveitä. Tänään oli taas 05 herätys yökkimään ja sitä jatkui 08 asti. Aamut ja päivät oksettaa kauheesti, iltaa kohden helpottaa.

Onko muilla öisin herätty oksentaa tai pahaan oloon, tuntuu tosi kummalta ajalta kesken unien herää voimaan pahoin!
 
Papu, täällä myös öisin etomista ja pahoinvointia. Yöunet jää aika vähälle. Illalla syöminenkään ei auta enää, muuttaa vain niin että etoo alkuyön. :rolleyes:
 
Täälläkin ollut etovaa oloa, ja tänään oksennertukin. Toivottavasti tämä olis tilapäistä ä.
 
Takaisin
Top