Mä olen pahoinvoinnilta vielä säästynyt. Just äsken tuli ekaa kertaa pieni etomisen tunne, sellainen että piti saada heti mehua hörpättyä ja meni ohi. Toivottavasti ei pahene, viimeksi kkm:ssä selvisin ilman oksentelua.
Etova tunne on löytäny tiensä tännekki. Saa nähä joutuuko olla loppuviikon töistä pois. Toki poissaolo tarkoittaa myös pienempää palkkaa niin... äh, ärsyttävää.
Kahden yrjön kokemuksella sanoisin, että mun kohdalla iltasyömisillä on merkitystä aamun oloihin. Jos syön ennen nukkumaanmenoa niin aamulla on parempi olo kuin jos syön vaan kevyesti. Eilenkin söin vielä töiden jälkeen kymmeneltä lämpimän ruoan ja tänään aamulla olo oli huomattavasti parempi kuin eilen.
Täällä myös etovaa oloa melkein koko ajan. Kunnon ruokaa ei tee aina mieli mutta on vaan syötävä. Suolakurkku-meetvurstivoileipä on ihan suurinta herkkuani :)
Ensimmäisessä raskaudessa mulla oli kestokrapula vk 12 asti, mutta nyt ei mitään... Toivottavasti ei ole huono enne. Viime raskaudessa aamu oli jännästi ainoa aika vuorokaudesta kun en voinut pahoin Viimeistään lounaalta alkoi huono oli ja jatkui yöhön asti. En lopulta kertaakaan oksentanut, mutta jatkuvasti tuntui kun laatta lentäisi hetkenä minä hyvänsä. Varmistin aina töissä että lähellä on roskin tms. jonne voi oksentaa ja autolla ajaessa pidin pussia lähellä.
Täälä ollut etovaa oloa kans viikon verran, ja viimesenä parina aamuna on saanut kyökkiäkkin... Tänään ensimmäisen kerran sai oksentaa lounaankin ulos.
Joku jolla ei oo oireita voin luovuttaa puolet pahoinvoinnista jollekin. Tänään kaikki hajut sai yökkäämään (Haluaisin kieltää nyt kaikki asiakkaiden hajuvedet ja pahanhajuiset vanhat ukot) ruoan näkeminen tekee pahaa. Tänään en oo oksentanu mut kaukana se ei oo ollu.
Mulla ei oikeastaan ole pahaa oloa ollut muutakuin parina aamuna pientä etovaa oloa. Ja niinä aamuina kun on ollut etova olo olen syönyt tosi kevyen iltapalan edellisenä iltana. Tänään oli toinen niistä aamuista. Söin vain yhden banaanin iltapalaksi eilen ja tänä aamuna oli etova olo siihen asti kunnes aloin syömään! Ja nyt ei taas mitään!