Pahoinvointi

Voi Junibea, tsemppiä ! Ite olin tänään tiputuksessa mutta pääsin jo kotiin. Torstaista asti oksentanut kaikki pihalle... :sad001
 
Täällä etovaa oloa on ollut 5+3 alkaen. Oksennus juoksee rintakehällä, mutta vielä en ole pönttöä halaillut. Jaffa on ollut aika hyvä pelastaja. Lauantaina oli ainut päivä, kun ei ollut etovaa oloa. Tänään maannut sohvalla puoli kuolleena ja yrittänyt helpottaa oloa kaikella mahdollisella tavalla. Huomenna alkaa työt loman jälkeen. Saa nähdä miten saa hajut kyökkimään, työskentelen hoitoalalla.
Nyt menossa 6+6 .
 
ImageUploadedByVau Foorumi1439388407.675476.jpg
Täällä taas :sad001 loppuu huumori, kun koko ajan huono olo ja kaikki pihalle. Kestihän sitä hyvää oloo kokonaiset 12h
 
Tsemppiä tanpit.

Minä pääsin eilen kotiin vaikka lääkäri ois halunnu pitää mut siellä tähän päivään asti. Meillä lähti keskimmäinen lapsista kouluun niin halusin olla viemässä häntä. Oma vointi on himpun parempi nyt ollut. Oksentelen yhä mutta nyt osa ravinnosta pysyy sisällä.
 
Ninni; Vks:ssä ollaan ja otettiin osastolle. Toivottavasti helpottais nyt.

Kiitos Junibea! Toivottavasti sulla toi kerta riittää ettei tarvi uudestaan mennä..

Ärsyttää, kun hoetaan että pitää syödä vähän kerralla.. Niinhän sitä on yrittänytkään mutta kun se vähääkään ei oo pysynyt sisällä kahta minuuttia kauempaa. En mä täällä huvikseni ole :sad001
 
Yksin höpisen, pääsin eilen kotiin. Mutta nyt käy kotisairaanhoito kotona nesteyttämässä. Pahoinvointilääkkeet suoraan iv:sti ettei tarvi oksennella koko aikaa. On tää kamalaa :sad001
 
Ohhoh, kylläpä se pahoinvointi voi todellakin mennä ihan äärirajoille! Tsemppiä nyt :) Itse olen oksentanut vain kaksi kertaa eri aamuina. (koputan puuta!!)
 
Toivotaan nyt että alkaa pahoinvoinnit jäädä taaksepäin kun viikkoja alkaa olla enemmän kasassa :) Tsemppiä tanpit!
 
Tanpit tsemppiä pahoinvoinnin kanssa, kuulostaa tosi kurjalta! Onneksi on sentään kotisairaanhoito, ettei tarttee osastolla makoilla :)

Täytyy kyllä olla onnellinen, että oon ainakin toistaiseksi välttynyt suuremmalta pahoinvoinnilta. Kertaakaan en oo pönttöä halaillut, äklö olo kyllä tulee tosi herkästi ellei syö tarpeeksi usein.
 
Tanpit, alan olemaan kyllä kiitollinen omasta pahasta olosta kun sun juttua lukee. Voimia sinne!! Täällä parin viikon "krapula" takana eikä loppua näy. Mites Junibea? Helpottaako?
 
Eilen sitten tuli töissä ensimmäisen kerran oksennettua. Pahaolo on 24/7 ja tuntuu, että mikään ei oikein enää helpota.
Osalla on vointi mennyt pahoinvoinnin takia todella huonoksi, toivottavasti alatte pian toipua ja elämä voittaa :)
 
Ei oikein helpota, mutta mullakaan ei ole ihan niin raju tilanne ku tanpitilla. Oksennus tulee monta kertaa päivässä, huono olo on koko ajan. Mitään ei jaksa tehdä.. Istuakkaan ei jaksa kauaa.
 
Mulla oli kyl eilen tähän mennessä kauhein päivä ja tietysti oli työpäivä. Kaikki tuli 15 minsan välein pihalle. Tätä jatku aamusta pitkälle yöhön. Onneks saa välillä edes nukuttua :-/ Tänään pikkusen paree päivä, mut silti oksennus kutittelee kurkussa koko ajan. Eikä yhtään helpottanu, ku anoppi kävi ihmettelemässä, että ethän sä nyt noin kipiä voi olla, murrr!!
 
Täällä pahoinvointi tuli takas ja pahempana ku koskaan, mikkään ei pysy sisällä, eikä voi liikkua mihinkään. 10+5
 
Mua ei enää yökötä hajut niin paljoa. Mut yököttää jos tulee nälkä. Ja kaupassa käynti on edelleen pahinta.
 
Haidii, sä et kyllä pääse helpolla!

Täällä olo melkeinpä normaali, kunhan syö tarpeeks usein. Nyt pitäisi muistaa nauttia eikä panikoida..
 
Takaisin
Top