Pahoinvointi

Mulla ei kanssa ole ollut varsinaista pahoinvointia (yökkimistä tai oksentelua) vaan just sellanen epämääräinen etova olo. Mut mulla ei muutenkaan koskaan ole mahatautia tms. joten mulle etovuudessakin on jo kestämistä. Mut nyt pari päivää jo helpottanut ja tänään ollut ihan normaali olo.

Etovaa oloa ja päänsärkyä. Etoo pitkin päivää... Päätä särkee minkä kerkee. On tää ihanaa :D
Vielä ei oo pönttöö tarvinnu halailla kun kerran Jospa tää tästä, joko helpottaa tai pahenee vaaaaan....

Joo mullaki alko 6+0 viikolla pahemmin vaikka iha alusta asti ollu jtn pientä. Nyt tänä aamuna jätin kahvin pois ja paljon parempi olo on ollu.

Mulla on jo viikon verran (ehkä reilun?) ollut etovaolo kurkussa, mutta mitään sen ihmeellisempää ei vielä. Eilen tässä vasta plussattiinkin tosin. :grin

Pahoinvointi nostanu täälläki päätään ja sen myötä tein itelleni poikaraskauden.. Tytöissä ei oo pahaa oloa ollu, pojan aikana oli lievänä..

Täällä tuntuu pikkuhiljaa pahoinvointi voimistuvan. Tänään on saanut miettiä tuleeko ihan oksennus. Veikkaan että viikon sisään alkaa oksentelu.

Pitää muistaa syödä usein, mulla ilävä kyllä parhaiten auttaa hiilaripitoi en syötävä, saalaatista ei ollut mitään apua..

Mulla pahoinvointiin auttaa yleensä se, että päivisin syö 2-3 tunnin välein ja illalla just ennen nukkumaanmenoa. En tiedä onko sattumaa vai ei, mutta eilen illalla en syönyt mitään ja tänään (ja yöllä) on ollut ihan hirveän paha olo.

Mä oon kans koko yön pyörinyt huonon olon kourissa ja samoin tää päivä on menny sängyssä. Ihan järkky olo. Olis nälkäkin mutta mitään ei tee mieli pistää suuhun kun äklöttää...:hungover:

Mä kun kerkisin olla oireeton jo useammanpäivän,niin nyt sit heitti kahta kauheemman olon päälle

:sad001Täällä kauhee olo melkein koko ajan. Ei maistu mikään normaalilta ja oksettaa, huimaa.. Vatsaan sattuu iha menkkakipuja mut vähän kovempia.. Aiemmissa 3 raskaudessa ei oo ollu tällästä. Siis ei oikeen minkäänlaista pahoinvointia! Miks nyt näin voimakasta
?
Kiukuttaa!

Mä ihmettelen et ennen plussaa oli huonoa oloa mut nyt on helpottanut. Kattoo muuttuuko tilanne jossain kohtaa...

No nyt taas illalla iski semmonen pahaolo että piti morottaa pönttöä. Mitään vaan ei tullu kyllä. Yäkk

Tänään piti itsekin mennä varmuuden vuoksi halailemaan pönttöä, mutta ei onneksi tarvinut muuta kuin syljeskellä vaikka kuinka yökkäytti. Siltä varalta, että tästä se lähtee, pyysin miestä pesemään vessanpöntön :grin

Täällä mennään nyt 5+3 ja aamu alkoi pöntön halailulla.. Mutta omalla kohdallani menee ehdottomasti niin, että jos on syönyt hyvin ja säännöllisesti koko päivän ja illan, niin olo on paljon helpompi. Eilisen syömiset oli kaikkea muuta ku säännöllistä ja hyvää, niin siitä varmasti tuo aamuinenkin johtui.. Mutta toivottavasti tätä ei kovin pitkään jatkuisi..

Täällä taas ollu ihan järkyttävä aamu, kokoajan niin etova olo ku voi olla, mynthonit vähän helpottaa mutta niitäkiku tarpeeks syö nii tullee vaan vatta kipeäks :( tänään 7+4, mie niiiiin toivon että tää jo helpottais!

Mulla on ollu tähän asti tosi vähän oireita, mutta eilen illalla alko tosissaan kuvottaa ja tänään töissä olo on kuin krapulassa: päätä särkee, oksettaa, palelee ja väsyttää. :depressed: Työteho huipussaan... :sad001

Sanoin eilen miehellekin, että jos pelkkä tuulimuna aiheuttaa tällaset oireet niin oon kyllä ihmeissäni. Mutta vasta ens keskiiviikkona on ultra ja nähdään, onko siellä masussa ihan tosissaan joku josta näitä "krapuloita" syyttää... o_O

Takaisin