Pahoinvointi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aa7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään järkyttävin pahoinvointi ikinä! Aamulla banaania syödessä tuli yrjö kurkkuun saakka muttei ulos! Sitten päivemmällä kun nousi sängystä seisomaan niin heti tuli yrjöttävä olo mutta vessassa ei kuitenkaan tullut mitää! Ruokaa syödessä oksetti ja välillä kävin pytyn luona kyykkimässä mutta ei onneksi oksennus lentänyt! Nyt syön parhaillaan ruokaa ja hyi mikä olo! Joka nielaisu on tuskaista

Oksennusta ei oo vielä tullut *koputtaa puuta*, mutta hirvee ällötys lihaa kohti sekä broileria kohti, vaikka muuten oon ihan broilerifanaatikko. Nyt ällöttää ajatus lihasta, yök. Tosin kevätrullat on jostakin syystä himottanu monta päivää jo, tänään menin sitten ostaman yhden kotimatkalla, namm!! :)

Muuten on kyl kaikki ruokhalu kadonnu, mikään ei maistu :o kyl se tästä paranee toivotaan! :)

Millasilla viikoilla teillä tota pahoinvointia on?
Mulla oli viime viikolla ällötystä lähinnä, sit pari päivää ihan ok ja nyt taas pari päivää tosi huono olo. Onneks oon lomalla ni ei tarvii jaksaa tehdä mitään. Makuuasennossa oleminen helpottaa.
Mut mitään ruokaa ei tee mieli, heti ku on 5 min tai pidempään istualtaan tai seisaaltaan ni tulee todella etova olo, oon yökkäilly mutten oksentanut kertaakaan. Mulla on paha oksennuskammo mut melkein alan odottaa jo oksentamista jos se vähän helpottais oloa. Jäitä oon imeskelly, mehujäätä tekis mieli mut en jaksa lähtee kauppaan. Tai uskalla, laattaan varmaan kaupan eteiseen...

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Viime viikko eli 6+ ja käynnistynyt 7 viikko oli aivan kauheaa en oksentanut tosin kuin yhden kerran mutta vietin ihan järkyttävän kuvotus olon kanssa 3 päivää sohvan vankina.
Nyt taas vähän helpompaa mutta ellei jotain nutusta parin tunnin välein ottaa kuvotus niskalenkin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla on nyt 9+5 ja oksennan lähes päivittäin, joka päivä voin huonosti. Tänään on tullut oksennettua kahdesti. Toinen heti aamusta, toinen kakkavaipan yhteydessä. Tää taisi alkaa joskus 6+. Sais jo loppua.Toivottavasti tänään ei enää lennä.

Mä myös inhoon oksentamista yli kaiken. Ja pidättelen. Mutta hetki sen jälkeen kyllä helpottaa.

Mä olisin mun 3 päivän sohvakooman innolla vaihtanut vaikka 3 päivän intensiiviseen laatoittamiseen, olo sen oksennuksen jälkeen todella helpottaa tuo kuvotus lakkaa vasta kun nukahti ja tuli takaisin silmien auettua :p

Eriika, parempi levätä kun kroppa huutaa hoosiannaa!! :)

mju, hyvä et siel on helpannu :)
mä meinasin just kans sanoo, et mieluummin laatottaisin kerran pari pvä ku et jatkuvalla syötöllä huono olo...

mirkusta tulee äiti! ihana mielikuva, onnessaan sateessa mehujäätä lipittäen... :)

ninna, täällä tekee lähinnä mieli enää hedelmäpilttiä (mielitekona olis joku suolainen ja rasvainen mukku kuitenkaan ei mee alas) ja näkkäriä..

Nuorineito, jaksamista sinne :)

endorfiinitähtönen, mä pidän peukut et se oksu pysyy poissa..

Jodelie, 7+0 oksensin ekan kerran, loppuviikosta kehnoa oloa, 8+0 toiseen kertaan ja nyt viikko menny hyvä kun sohvalta pääsee mentaliteetilla ja nyt heti aamusta kolmas yrjö. :/ Makuulla olo tosiaan helpottaa täällä kans... mä kans inhoon oksentamista yli kaiken, mut on noista hetkistä ny vielä selvinnyt hengissä...

Omanapa, soitin sitten töihin kun oksensin heti aamusta et en oo tulossa kun tää kuvottava olo on nyt tällä viikolla vieny voimia ihan kauheesti :/ maanantainen kotimatkaepisodi se vasta olikin kun jouduin oksentamaan tienpieleen (onneks kerkesin ens auton pysäyttää) ja sit oli vatta kuralla ja voitte vaan kuvitella... hyi

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Mä jo ehdin olla tosi tyytyväinen kun ei ole ollut pahoinvointia. Eilen alko sellanen kuvotus et oksat pois ja töihin tullessa kyökein. Toivottavasti tavara pysyy sisällä tän työviikon :S Myös tosi kivuliaita vatsanväänteitä on ollu eikä Panadol kovinkaan paljon auttanu... no, kait se siitä kun tuntu että on kohtuperäsiä kipuja.

MadH: tosi inhottava episodi on sulla kotimatkalla ollu :/
Toivottavasti muiden pahoinvoinnit alkaa väistyä että voisitte nauttia olostanne <3

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

kiitos MahdH joo se laattaaminen on sellainen akkikuolema tuntuu tosi haijylta mutta lakkaa sitten siihen :) todella oli sulla aikamoinen kotimatka ja hienoa etta jait kotiin lepaan.

Mulla on aika mun omalaakarille tanaan 1230 joten oon kotona toissa, tai teen sen minka jaksan, kauhee flunssa oikeen tuntee miten paikat on limaa taynna mutta toistaiseksi viela kuivaa kakomista, ja voi etta ma kiroon ne meidan tyonsankarit jotka tulee toihin kipeena, johan tossa itsella ennatti 2 paivaa olla hyva olo, onneks nyt menee tee alas etta sais vahan tota limaa irtoon, mutta needless to say ettei treenaamisesta tarvii kun haaveilla, grrrr...

Vicksin Vaporub on ihmeainetta flunssassa :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Kiitos Sanna :)
Mä vedin just ison kupin teetä limaa irroittaakseni vain huomatakseen että 10 minuutin päästä se jo suihkusi ulos.. Mutta mikä ihana rauha vatsassa siihen loppui vellominen..

Sanna, jaksamista pahoinvoinnin kanssa!!

Mju, treenaaminen kipeänä on vaan itsemurhaa, hyvä ettet ala uhkarohkeaksi :)

Omanapa, sain syötyä makaronilaatikkoa päivällä ni eikö meinannu heti tulla ylös... sain pidätettyä onneksi. Näkkäri ja piltti pysyy sisällä onneks vähän paremmin..

Viime viikolla alkoi paha olo, aluksi ei ollut kovin paha. Lauantaina aamupalapöytään meno tuntui vastenmieliseltä. Tiistai oli pahin päivä, äärettömän paha olo, joka lopulta päättyikin oksennukseen, mutta paha olo jatkui koko päivän. Keskiviikkona myös oksennus, mutta sitten olo alkoi helpottamaan. Tänään olo on ollut hyvä, ei yhtään paha olo. Ruokakin maistuu?! Outoa. Tuleekohan vielä takaisin, sillä tänään menossa 6+5.. Saa nähdä.

Mulla pahoinvointi alko viikolla 6 ja yhä jatkuu. Kohta siis jo vko9. Ystävällä pahoinvointi kesti vkot 4-15. Että silleen. Onneks alko loma niin ei tarvii pöydän edessä kykkii ja esittää pirteetä.

Huoh mul on tästä paljon enempi huono olo ku mitä esikosta, siis väsyttää, oksettaa, niskoi särkee ja koko ajan pitäs syödä :)

Lime, jos siellä vaan on pahoinvointi helpottamassa... :) tosin en tiiä onko siihen itsekään sit kovin tyytyväinen kun ja jos se loppuu :D

Mulla paha olo jatkuu, aamulla kyökein tyhjää vatsaa ja kuvottava olo koko päivän taas. Kaupassa meinasin oksentaa kun tupakalta käryävä (enosaasanoakauniistijotenensanomitään) -porukka tunki mun taakse kassajonoon ja yritti vielä maksattaa mulla tupakkinsa. Meinasin raivostua niille mut yrjön pidättely vei kaikki voimat.

Eilen en oksentanut kertaakaan ja tänään pystyin vaihtamaan jymykakkavaipankin oksentamatta. Alkoi jo vähän huolettaa ;) sitten meni pojan nukuttamisessa niin kauan että tuli huono olo ja niin kamalan polttava oksennus ettei ikinä, mitä mä olen syönyt, ei enää ikinä kiitos. Hapankorppua ainakin. Nyt katsotaan pysyykö puuro mahassa ja nukkumaan.

Mä raivoistuin kerran kassajonossa yhdelle naiselle kun se jankutti kassalle jostain iltalehteen liittyvästä. Olin ihan viimeisilläni raskaana ja supisti ja oli niin tukala olo ja sellanen että synnytän siihen. Tiuskaisin sit sille naiselle ja myöhemmin hävetti ;)

Takaisin