Pahoinvointi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aa7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on ollu nyt pari päivää sellaista pahoinvointia, että oksat pois... Kohta pitäis lähteä töihinkin, enkä tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa.

Parina aamuna on oksennuskin lentäny, vesi tosin vaan tuli ulos ja sen jälkeen helpotti. Pahoinvointi on siis oksentamisen jälkeen armotonta väsymystä eikä oikein missään asennossa ole hyvä. Lisäksi koko ajan järkyttävän KUUMA! Äskenkin otin pikkupäikkärit märän pyyhkeen alla :grin

Taitaa olla vauveli isäänsää tullu, ku tykkää noin kiusata meikäläistä :wink

Toi nälkä iskee kyllä niin nopeasti ja helposti ja kuten aiemmin taisin kirjoittaakin niin normaalitilassa en edes kovastikaan tunne nälkää, joten alkuraskaus on aina ihan kauheeta kun se nälän tunne tulee kertaa tuhat ja jos ei syö niin tulee mielettömän paha olo.

Mikä tähän pahoinvointiin auttaaaaa???!! Ei oo lääkärin määräämästä pahoinvointilääkkeeskään mitään erikoisempaa hyötyä

Mä haluaisin kans tietää... Ostin nuo rannekkeetkin, mutta en kyllä oo ainakaan vielä huomannu eroa.

Täällä taas maataan pimeässä märän pyyhkeen alla ja yritetään syödä jotain.

nooh, kaippa tämä olo helpottaa viimeistään synnytyksen jälkeen!

Muokattu viimeksi:
Täältä löytyy myös yksi vessanpöntön halaaja. Käsittämätön huono-olo 24h... :sad001
Ruokaa pitäisi saada tunnin välein ni olo olisi suht ok, mutta vähänkin jos väli pitenee niin ei kun laattaamaan. Mietin että voiko verensokerit heitellä näin rajusti vai mikä tämän olon tekee.
Kahdesta ekasta lapsesta oli myös huonovointisuutta, mutta tämä triplaa sen kaiken...:confused:

Mulla ei ole ollut oikeastaan minkäänlaista pahoinvointia (ainakaan vielä, nyt 5+5), jollei oteta lukuun ajoittaista löysää vatsaa. Sympatiat teille, joilla sitä on! Väsymystä on kyllä jonkun verran ja tosiaan nälkä on useammin kuin ennen ja jos on liian pitkään syömättä niin tulee helposti heikko ja ehkä vähän etova olo. Oon lukenut jostain, että kannattaa syödä jotain pientä heti kun herää ennen kuin nousee sängystä, mutta tiedä sitten toimiiko se..

Mulla on nyt auttanut semmoseen järkyttävään huonoon oloon kun vatsa on tyhjä ni nuo rannekkeet, samoin kuin nyt ku pitää panacodia syödä ni siitä tulee pahaa oloa ni siihen kans auttaneet.

Eriika,ootko laittanu varmasti oikeelle kohdalle, pitäny pidemmän aikaa ranteissa? :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Tänään tuntuu kyllä paremmalta, joten nyt on rannekkeet sattuneet oikealle kohdalle. Saattoi olla eilen vähän liian ylhäällä, vaikka kuinka ohjeita luinkin...

Apteekista ostin nuo, vajaa pari kybää. Voi olla halvempiakin versioita, mut oli niin huono olo, ettei kiinnostanu alkaa vertaamaan hintoja :eek:

Mä ajattelin kans hassata rahani noihin rannekkeisiin jos vaan apteekkiin asti pääsen.. Oon syönyt tänään lähes pelkkää hapankorppua ja oksentanut makaronin hajusta. Pikkasen heikottaa. Ja väsyttää ja viluttaa. Kauppaan olisi mentävä, mitäköhän sitä sais syötyä... Tänään on muuten virallisesti 8+3 eli mun eka jännäetappi (8+2) on ohitettu. Pitää muuttaa tota tickeriä, no viimeistään ultran jälkeen sitte ;)

Joo, pakko hommata noi rannekkeet tännekin. Voi kutvo, mikä Kutvonen on ollut kylässä tänään koko päivän. Kaikki hajut ällöttää; hiuslakan laittaminen aamulla oli tosi paha vikatikki, joka aiheutti välittömän tyhjennysreaktion. Syöminen ällöttää, mut syömättömyys se vasta pahasta onkin. Bussissa pitää istua oven vieressä, et voi karata ulos tarpeen tullen. Urgh.

Joo, pakko hommata noi rannekkeet tännekin. Voi kutvo, mikä Kutvonen on ollut kylässä tänään koko päivän. Kaikki hajut ällöttää; hiuslakan laittaminen aamulla oli tosi paha vikatikki, joka aiheutti välittömän tyhjennysreaktion. Syöminen ällöttää, mut syömättömyys se vasta pahasta onkin. Bussissa pitää istua oven vieressä, et voi karata ulos tarpeen tullen. Urgh.

Mä oonki tonne johki keskusteluun kirjottanu että ollu muutamii päivii tosi etova olo ja tänää sit pönttöö halailin. Oli niin inhaa ku tuli vaa vatsahappoja :( Mulla auttaa tuoremehu ku mikään muu ei houkuta tai pysy sisällä. Kantsii kokeilla. Oon kans tota ranneketta miettiny jos tää äityy yhtä pahaks ku ekan kaa (24/7 paha olo ja koko ajan juoksi laattaamas. Kesti n pari kk).

Mua ällöttää myös mun omat hajuvedet, ainoastaan calvin kleinin kesätuoksu on sellainen jota siedän, kaikki muut oli pantava telakalle chanelit ja muut ihanuudet, toivottavasti ei jää pysyvä ällötys näihin raskaudenaikaisiin ällötyksiin..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mies kävi hakee mulle tänää noi sea band rannekkeet eikä ainakaan viel oo auttanu. Varmaa vääräs kohas..

Mulla ne auttaa nuo rannekkeet, eka oli ittel vääräs kohas mut sit tajus korjata :) mulla on maamerkkinä tatuoinnit ranteissa ni helppo laittaa jatkossa :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Tooosi mukavaa kun tää ällötys on löytänyt oikein oman rytminsä! Alkaa aina n. klo 12.30 ja jatkuu siihen asti kunnes illalla nukahdan. Aamut on nyt helppoja, ollut jo muutaman päivän. Yritänkin kaiken tärkeän ajoittaa aamuiks, ni saa jotain tehtyykin. Muuten tää elämä on tällähetkellä sohvalla makaamista..

Eilen oli hirveetä laattaamist aamusta iltaan. Illan piti tunkee sormet kurkkuun ku mitään ei meinannu tulla ulos ja oli pakko helpottaa oloo. Tänää ollu vähän parempi, en oo laatannu ja vähän pystyny jotain syömään. Täytyy taitella noitten rannekkeiten kaa. Olis parit työhaastattelut mihin pitäis päästä..

Takaisin