Pahoinvointi

Mulla pe aamuna tuli vähän oksennusta tai ainakin sen makua suuhun kun pesin hampaat. Sain kuitenkin pidettyä pahemman yrjön poissa. Ja jouduin sit juomaan mehua heti hampaidenpesun jäleen että sai pahan maun pois suusta. Ihan turhaa siis pestä hampaita (varsinkin jos herää ja syö aamupalan liian aikaisin).
 
Manna, kantsii kyl silti pestä hampaat mahdollisuuksien mukaan, jos kyse on tahnasta, laittaa vähän vaan ja jos kyse on ku harja menee johki tiettyyn kohtaan ni sit välttää sitä tai harjaa kevyemmin :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo kyl mä yritä parhaani. Tahnankin oon vaihtanu mahd. Mietoon (kovin mietoja ei kyl löydy).
 
Joku lasten tahna? :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Jaa niitä en oo tajunnu kokeillakaan viel. Ehkä ne olis tosiaan miedompia, pitääkin testata! :)
 
Mua on hampaittenpesu yökökköttänyt koko aikuisiän.

Vaahtoava hammastahna on yks syyllinen ja sen takia käytän Yotuelia. Saa ainakin apteekista, Sokokselta ja muistaakseni automarketeista. Yksi on Denivit (apteekista ja automarketista(?) tummentumille) mut jonkun lähteen mukaan se hioo myös kiillettä pois. Nyt on Emmelle, sain sen äidiltä, mutta en tiedä mistä se on peräisin.

Käsipelissä käytän vauvojen (0-3v) hammasharjoja, kun aikuisten harjat on niin isoja, että ne yököttää takahampaita pestessä. Sähköharjassa on tarpeeksi pieni harja alkujaan.
 
Riipiitii emmelleä myydään apteekeissa sekin valkaisee mutta on kiilleystävällinen mullakin välillä se käytössä, hinnakas oliko 6 euroa tuubi, mutta hyvä tuote


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos kaikille vinkeistä! Pitääpä tutkailla noitakin. Mulla kans nyt tosi pieni ja supersoft hammasharja käytössä.
 
Meikäläisellä se pahoinvointitahti vaan kiihtyy kun saa nousta jo keskellä yötäki oksentamaan. :sad001 Sais ruveta jo hellittämään mokoma vitsaus!
 
Mashnu, joillakin sitä pahoinvointia on läpi raskauden :sad001 itse kuulun myös tähän joukkoon. Koita jaksaa!
 
Takaisin
Top