Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans toinen jouluihminen ilmoittautuu. Ja nyt vielä tupla syy odottaa joulua!! Täytyy malttaa mielensä kuitenkin ainakin lokakuuhun tai siihen saakka kun kauppoihin ilmestyy joulutuotteet :D
. Nyt saa hetkeksi työhommat unohtaa ja keskittyä muuhun. Tarkoitus on loman aikana laittaa kotia, mm. Kylppäriremppa alotetaan maanantaina. Kiva kun saa hetken elää ilman sen kummempia aikatauluja ja johan tässä on kaksi vuotta kesälomaa taas ooteltu kun työpaikan vaihdoin yhteydessä luonnollisesti tuli viime kesä oltua kokonaan töissä.
Mut tuleva joulu tullaan viettämään ensimmäistä kertaa omana pienenä perheenä omassa kodissa.
Ei lähdetä kummankaan vanhempien kotiin yökyläilemään tai käymään aattona lähellä asuvien miehen vanhempien luona, koska he ovat ulkomailla silloin. Tehdään itse kaikki jouluruuat ja nautitaan olostamme keskenämme. Toki meille saa joulunaikaan mun perhettä tulla käymään, jos haluavat ja jos oikein hurjiksi ryhdytään niin saatetaanhan mekin joulun pyhien aikaan käydä mun vanhempien luona päiväseltään. 
Toivottavasti ei jää nää olot päälle!Voimakkaasti oireileva poskiontelotulehdus - antibiootit ja sairaslomaa![]()