Mä kävin tänään ultran jälkeen kattelees vauvanvaatteita, olisin halunnut ostaa jotain, mutta mua alkoi itkettämään kun näin niitä pieniä vaatteita, että oli pakko vaan suunnata herkku osastolle. Tosi iloinen ja hyvä fiilis ollut kuitenkin. :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Väsymys on ollu tänään jäätävää, just vetäsin muutama tunti sit pojan kaa 2h päikkärit :)
Mies vie mut aamulla labraan :) se on ollut aina mun mukana, paitsi en halua häntä sinne labraan sisälle :DRita auttaisko sua jos joku tulisi sun kanssa verikokeisiin? Mun mielestä jokainen saa täällä jauhaa niin paljon mistä vaan, jos se helpottaa!
Mua ärsyttää. Mä inhoon tätä ku on kokoajan huono olo ja väsyttää. Ja mua ärsyttää myös omat tunteet, ku vaikka olinkin ihan varma että haluan lapsen, niin nyt se on ruvennut epäilyttämään että oliko tää nyt sit kuitenkaan hyvä ajatus. Onko musta äidiks ja pystynkö kohtaan kaikki omat mörköni mitkä äidiks tuleminen nostaa pinnalle. Oon järkeillyt et suurin osa näistä epäilyksistä ja peloista johtuu varmaankin hormoneista mutta mulla on silti huono omatunto siitä että tunnen näin. Oon ihan avoimesti puhunut näistä tunteistani miehelle ja sitä huvitti kovasti kun musta ei kuulemma näy ulospäin ollenkaan millainen tunnemyllerrys mun sisällä käy.