Päivän fiilis

Mulla kans huono-olo ja vielä vähän työaikaa jäljellä. Tää on kamalaa kun ei pysty keskittyyn ja päivät menee tosi hitaasti kun koko ajan mielessä ällö olo. Oon niin tehoton että hävettää
 
Nyt parina viime päivänä on iltaa kohden olo aina vaan huonontunut ja edelleenkään ei tee mitään ruokaa mieli. Mutta tänään päivällä jaksoin sentään talsia koirien kanssa jonkinlaisen metsälenkin:happy093
 
Mä en oo oksentanu viikkoon, jee! :) muutenkin pahoinvointi on nyt siirtynyt taas iltoihin. Just tällai tää alkoi joskus rv5 että oli iltasella huono olo.
 
Eniten mua ahdistaa kun päivät esikoisen kanssa menee enemmän ja vähemmän kärvistellen. Kakkavaipat on suorastaan painajaisia, kun pelkään että oksennan pojan päälle. Toivon et tää paha olo ja väsy helpottaa pian jotta pääsen taas nauttii elämästä pojan kans.
 
Ärsytää. :shifty: Yöllä on noussut huuleen mukavan kokoinen huuliherppes. Nyt eletään sit pari viikkoo tän ja siitä muodostuvan ruven kanssa ennen kun paranee. :arghh: Eikä tän ois pitänyt mistään stressistäkään puhjeta, himputin honontunut vastustuskyky.
 
Muokattu viimeksi:
Ärsytää. :shifty: Yöllä on noussut huuleen mukavan kokoinen huuliherppes. Nyt eletään sit pari viikkoo tän ja siitä muodostuvan ruven kanssa ennen kun paranee. :arghh: Eikä tän ois pitänyt mistään stressistäkään puhjeta, himputin honontunut vastustuskyky.

Mullakin monen vuoden jälkeen iski herpes huuleen viime viikolla. Onneksi on jo paranemaan päin. Samoin kauheeta hormooni näppyä olkavarret täynnä :shifty:.
 
Tän päivän fiilis on huono. Voisin vaan nukkua enkä jaksa tehdä mitään. Eilen ultran jälkeen oli sama juttu ja olin kaikenlisäksi tosi herkkä ja äkänen. Inhottavaa! Viikonloppu meni niin kivasti touhutessa ja nyt sit pari päivää tällasia. :confused: Luulin jo että pahin väsymys ja huonovointisuus ois jääny jo taaksepäin, mutta ei. Mieskin on ihmeissään.

Rv 12+6
 
Tämän päivän fiilis on huono, kuten parin edellisenkin päivän. On ollut niin karmea pahoinvointi, närästys ja väsymys. Eilen illalla oksensin niin polttavaa tavaraa, että tuntui että nielu ja ruokatorvi syöpyy. Pitäisi yrittää luottaa ja toivoa että tämä olo tästä kohenee, mutta alkaa vaan olla niin väsy:hungover:.
 
Täälläkin päivän fiilis ihan huono. :sad001 nukuin liian vähän, näin painajaista jossa vuosin verta, aamulla meinasin myöhästyä töistä ja koko päivän oon vaan haukotellu. Kaiken päälle aamulla oli vv vähän oranssihtavaa. Vaikka tiedän, että varhaisultrassa mun kohdussa näkyi verta minkä kuuluukin tulla ulos niin silti olen koko päivän panikoinut keskenmenoa... Värillistä vuotoa oli onneksi vain aamulla. Toivon että huominen päivä on parempi kunhan saan nukuttua kunnon yöunet. :) josko sitten jaksais taas luottaa tähän raskauteen ja että kaikki on hyvin.
 
Piti siivota tänää, mutta koska se on tylsää nii jopa mun inhokki homma haravoiminen vei voiton. :D pikkuneiti siis nukkui kolme tuntia päikkäreitä vaunuissa nii sai äiti haravoida ja nauttia auringosta. Kiva ajella nurmikko kun ei oo maa täynnä oksia.:)
 
Täällä ihan hyvillä mielin. Aamulla oli pahoinvointia mutta nyt päivällä ja iltapäivällä ei ja parhaillani olen lenkillä. Pesin terassin kesäkuntoon ja laitoin ulos kesäkukkasia. :)
 
Aamulla ohmettelin kun on ollu välillä jopa ihan hyvä olo tässä viikonpäivät. Nooo, tulihan se ällöolo sieltä takasin. :|
 
Samperi ku närästää ja on tuhti olo syömisen jälkeen. Tänään vetäny 6 palaa ruisleipää, onkohan sillä osuutta asiaan :hilarious:
 
Tänään väsyttäny koko päivän niinku eilenkin eilen vielä enemmän. Tänään oon sentään jaksanu tehdä vähän kotitöitä. Päätin että huomenna sisustan paviljongin että päästään sinne pojan kanssa nukkumaan päikkäreitä :)
 
Ei mun vahvin päivä...flunssa on päällä ja kuumettakin, menee hyvät kelit ihan harakoille
 
Jälleen kipeenä. Ei tästä ookaan kuin alle kaksi viikkoa, kun olin viimeksi flunssassa. :confused: Kurkkukivulla eilen alkoi, viimeksi nousi kuume. En tiiä mistä oon tänkin taudin voinut saada, kun oon tämän viikkoa ollut kotona sairaslomalla työstressin takia. Maanantaina kävin hammaslääkärissä; oonko sieltä voinut saada jonkun pöpön? Anyway, pakko soittaa terveyskeskukseen (vai työterveyteen?) ja pyytää tutkimuksia, koska ei tää normaalia enää ole. Oon tänä vuonna sairastanut jo neljä kertaa. :sad010
 
Onks sulla Sinikka ollut nyt tänä keväänä paljon, tai jopa enemmän stressiä kuin aiemmin?

Mulla oli uudessa työssä aloittaessa tosi paljon stressiä ja pitkiä päiviä, ja sairastin ekan vuoden aikana flunssan tai vastaavan joku 4-5 kertaa, vaikken yleensä juurikaan sairastele. Mutta jälkeenpäin yhdistin sen juurikin stressiin koska en sittemmin ole kauheesti ollut kipeenä. Voisko sulla olla sama?
 
Tai sit joku nyt herkistää sairauksille. Vastustuskyky alhaalla. En muista mikä sen aiheuttaa?

Ja voiko raskaus vaikuttaa?
 
Stressiä mulla on vaikka muille jakaa. Vaikka pikkuhiljaa on helpottanutkin. Ja nyt oon kaks viikkoa ollut saikulla. Jäin eka flunssan takia saikulle toissa perjantaina ja sit jatkoin stressin takia. Nyt siis toinen viikko menossa saikkua. Mut on tää on niin outoa ja haluun nyt kyllä käydä lääkärissä tarkistaa ja vaatii tutkimuksia ku mietityttää jyllääkö joku pöpö, jonka takia tauti uusiutuu jatkuvasti. Ettei vaan ois mitään vakavaa ja vaikuttaisi pikkuiseen tuolla mun sisällä. :Heartblue
 
Takaisin
Top