Päivän fiilis

Ihanat kun meidän tilannetta mietitte :) Meillä tilanne rauhottunu, mulla on ollu parempi olo ja oon saanu tehtyy ruokaa ja asioita kotona ja mies tajus etten tahallaan laita tekemätgömyyttä pahoinvoinnin piikkiin. Eilisestä riidasta ei olla puhuttu vähän menny tää päivä kun ei mitään riitaa ois ollukkaan. Käytiin vauvauinnissa koko perheenä ja jaksoin sen jälkeen lähtee viel ulkotreeneihin :)
 
Hei te jotka podette huonoo omaatuntoo et esikoinen ei saa olla enää ainoo vauva ym. Ni onks kukaa nähny animaatio leffaa The Boss baby? :) siitä saa tosi hyvänmielen ja käsittelee just tota asiaa. Sairaan hauska ja ihana! Suosittelen! :)
 
Hei te jotka podette huonoo omaatuntoo et esikoinen ei saa olla enää ainoo vauva ym. Ni onks kukaa nähny animaatio leffaa The Boss baby? :) siitä saa tosi hyvänmielen ja käsittelee just tota asiaa. Sairaan hauska ja ihana! Suosittelen! :)

Haluisin nähdä sen. Oottelen et tulee vuokrattavaksi :)
 
Kävin kattomassa trailerin. Vaikutti tosi hyvältä ja hauskalta! Harmi ettei enää näytetä tässä lähipaikkakunnalla leffateatterissa. Pitää sit ootella et tulee myyntiin/vuokraukseen. :rolleyes:
 
Me katottiin se netistä jo englanniksi joltain sivustolta heti ku oli tullu jenkkilään. Oli kyllä hauska, kannattaa kattoa :D
 
Tämän päivän fiilikset..

Mieletön veetutus, ajattelen jo tulevia verikokeita ja ai että mun tekis mieli vaan...itkeä, huutaa, kiroilla. En halua verikokeisiin. Mulle varmaan pahin asia mitä tiedän.
Huomenna neuvola..jännittää eikä huvittais sitten yhtään.
Nyt ärsyttää kaikki.
 
Tämän päivän fiilikset..

Mieletön veetutus, ajattelen jo tulevia verikokeita ja ai että mun tekis mieli vaan...itkeä, huutaa, kiroilla. En halua verikokeisiin. Mulle varmaan pahin asia mitä tiedän.
Huomenna neuvola..jännittää eikä huvittais sitten yhtään.
Nyt ärsyttää kaikki.

Voi mä ymmärrän sua vallanhyvin, mulla on ihan tolkuton pistoskammo. Pelkään et se neula katkee, en niinkään itse piikkiä muuten. Ja multa on vielä aikuisiälläkin otettu verikoe perhosneulalla ja oon istunu miehen sylissä sen ajan, ihan todella, itkien ja täristen.
Mun veriryhmä on rh- , joten jouduin käydä kontrolliverikokeissa vasta-aineiden kehittymisen varalta esikoisenkin raskauden aikana useammin kun muut. Silloin jo hieman totuin siihen, ja laitoksella olin kaikkinensa viis päivää, ensin kolme tarkkailussa ja kaksi sitten synnytyksen jälkee. Päivittäin otettii kahdet verikokeet, mulla oli molemmissa käsissä kanyylit jotka uusittii pari kertaa ja sain kipupiikkiä ja epiduraalin.
Mulla on auttanu se, että mulle ei missään nimessä saa kertoa kun pistetään. Kaikista helpoin kun hoitajat höpöttelee vaikka päivän säästä. Ja se on aina saanut hieman urhollisemmaksi, kun muistaa että niitä kokeita otetaan sun itses ja ennenkaikkea sen pienen ihmisenalun takia :)
 
Päivän fiilis on:smiley-bounce016!

Hyvin nukutut 10h yöunet ja aamulla piiiiitkästä aikaa sain juotua kahvikupillisen ja maistui hyvälle! :) ei okseta vaan energinen olo!
Eli taitaa tulla siivouspäivä!:laughing002
 
Niiin väsynyt olo, kävin eilen pojan kaa nukkumaan 21.30 heräsin yöllä 4 kertaa ja sit 06 kun miehen kello soi ja herätti pojan. Poika nukahti 6.30 mut heräs 7 ja lopulta 8.00 ylös. Kiukunnu heräämisestä asti en tiedä oisko hampaita tulossa vai mikä on, ei maistunu aamupuurokaan. Tänään on pakko nukuttaminen edessä ekoille päikkäreille kun ei oo 3 päivään käyny nukkumaan tarpeeks ajoissa päivällä ja sit kitisee väsymystä koko illan.
 
Eilen olin töistä pois vuodon takia ja tänään tulin jo töihin vaikka oisin saanu tämänkin pvn saikuksi.. tessin mukaan ei silti vielä palkkaa tulis koska oon ollu niin vähän aikaa tässä työssä. Edelleen vähän vaaleanruskeaa vuotaa. Luulen että vielä eilisiä vuotoja tulee lutinuksen (lugea vastaava lääke) mukana ulos. Ei onneksi edelleenkään kipuja. Aamulla oli tosi huono-olo mutta helpotti kun söi väkisin. Tämä päivä ja sit alkaakin jo viikonloppu :Heartred pitäis miehelle synttärikakku leipasta huomenna :)
 
Väsyttää ja ahdistaa ja masentaa. Aamuyöstä heräsin kun mies teki lähtöä töihin ja heti ensimmäisenä oli mielessä vähän perseellään olevat raha-asiat ja seuraavana iski ahdistus tästä raskaudesta, ettei kuitenkaan taaskaan kestä loppuun asti.
 
Väsyttää ja ahdistaa ja masentaa. Aamuyöstä heräsin kun mies teki lähtöä töihin ja heti ensimmäisenä oli mielessä vähän perseellään olevat raha-asiat ja seuraavana iski ahdistus tästä raskaudesta, ettei kuitenkaan taaskaan kestä loppuun asti.
Tuo niin tuttu ahdistus:depressed:. Kamalaa kun tuntuu ettei uskalla nauttia kuin pieniä hetkiä. Sitä yrittää suojella, ettei tipu taas korkealta. Mulla vielä viikko odottaa, että on edes se varhais-uä. Mutta ei auta kuin toivoa parasta.
 
Nyt on ihan ok fiilikset. Aamulla oksensin 4 kertaa xD mut siis aamulla oli neuvola ja sovittiin et multa otetaan samalla kaikki verikokeet, ettei tarvii useasti pistää. Huh...meinasin alkaa itkee kun se puhui verikokeista. Mittailen verensokereita sit kotona, kun saan sen vekottimen. En kestä enempää verikokeita.

Nyt on parempi olo pitkästä aikaa, jaksoin käydä koirien kanssa pidemmillä lenkeillä, mitä aikaisemmin. Tosin en vielä kauheen reippaasti kyennyt kävelemään, enkä kovin kauaa, mutta paremmin nyt. Jee.
 
Mä varasin ajan ekaan sokerirasitukseen, hyi oksettaa ajatuskin siitä:grin

Hyvä Rita, et vähä rauhallisemmin mielin oot nyt :) pienikin ulkoilu on jees ja piristää!
 
Ihanaa kun on ollu toiminta kuntonen tänää ekaa kertaa kahteen viikkoon. :) Pystyy leikkimään ja olemaan läsnä kun tähän mennessä maannu sohvalla ja antanu tytölle lastikosta leluja sitä mukaa kun on kitissy. Ja laskenu minuutteja koska mies tulee kotiin.
 
Täällä maataan kipeenä, jee. :inpain: Tänään on huolettanut onko kaikki kunnossa ja mitä 2 viikon päästä olevassa nt-ultrassa näkyykään. Jos siellä näyttää pikkunen olevan niin oon onnellinen. Mut sit huolettaa onko aivan alkuraskauden elämäntavat, outo virus sairaus ja lääkkeiden syöminen tehnyt haittaa ja että näkyykö muita poikkeavuuksia. Koko aika alkaa jännittää enemmän se ultra.
 
Väsyttää julmetusti, onneks sain pojan jo unille et pääsee ite nukkumaan. Tänään kävellessä junalta kotiin nivusissa tuntu kipua ja sitten kun kotona nousin portaat ni ihan kuin ois puukolla pistetty nivusiin, sit vähän aikaa lepäsin sohvalla. Kai on liitoskipuja mut ihmeen aikasin ei ois tarttennu vielä tulla, toivottavasti pystyn huomenna vaunujen kaa kävelee.
 
Täällä on hyvä ja energinen fiilis pitkästä aikaa! Tuntuu, että aikaisemmasta väsymyksestä ole tietoakaan.. Tämä on hyvä päivä siivota perusteellisesti kaikki nurkat ja pestä pyykkiä. :D Toivottavasti pahin uupumus olis nyt ohi!
 
Tänään oon hirmu itkuherkkä. Kyynelehdin autolla ajaessa kun kuuntelin radiota ja kuului sellainen suomalainen biisi, jossa naisen ja miehen ääni sointuu niin kauniisti yhteen. Biisin nimeä en muista. Ja nyt jääkiekkoa katsoessa kyynel tulee kun Suomi tekee maalin. Ihanat hormonit! :hilarious:
 
Takaisin
Top