Päivän fiilis

Huomenna on äitienpäivä ja ollaan perinteisesti menossa syömään vähä hienompaan ravintolaan eli päällepantavan tulis olla siistiä myös.
Tietty tässä vaiheessa on hyvä herätä siihen etten ehkä mahdu mun siisteihin mekkoihin tai muihin vaatteisiin:p
Hitsin vitsi!

Eli päivän fiilis on turvonnut! :facepalm:
 
Täällä fiilis on apea, mies nyt vuorostaan oksutaudissa ja huominen menee sit yksin lasta hoitaessa ja miestä, ei tullu semmosta äitienpäivää mitä odotin :sad001
 
Täällä kans mieli maassa. Ahdistaa ja itkettää... mies meni kaverin kanssa oluselle ja mä jäin vaihteeksi kaksin pojan kanssa. Jotenkin olis ollu niin kiva viettää koko vkl mun vanhempien luona, mut pakko oli tänään kotiutua kun muuten anoppi loukkaantuu jos ei sinne huomenna mennä.

Ellikki, tsemppiä sinne. Jos yhtään lohduttaa niin tuskinpa munkaan eka äitienpäivä huomenna tulee olemaan sellainen kuin toivon. Vertaistukihali sinne!
 
Tympii. Haluaisin katsella omia sarjoja hetken, mutta pitää tehdä äitienpäiväkortit. Aina, ihan aina ne jää viime tinkaan.
 
Apea, ahdistaa olla kotona kun kaikkialla on niin sotkusta, poika herätti yöllä 12 kertaa mies alko illalla oksentaa joten hänestä ei oo apua mihinkään. Olin eilen ite puol kuollu mut silti vahin poikaa jo iltapäivästä sen jälkeen kun sain mandariinin syötyä ja pysy sisällä kun miehen piti päästä tekee rästi hommia. Tänään ollaan todennäkösesti pojan kaa koko päivä ulkona jos jaksaa ulos lähtee.
 
Päivän fiilistä kuvaa sana ÄITI :grin
Edes äitienpäivä ei oo lepopäivä meille:wink
Tyttö oli aamulla oksentanu sänkyynsä ja aamu alkoi petivaatteiden ja lakanoiden pesulla! Mies meni tytön kaa suihkuun.
Katotaa alkaako tästä joku masutauti mikä kiertää kaikki vai oliko yksittäinen oksennus.
 
Päivän fiilis on alakuloinen ja vähän masis. Kolmeen kertaan on saanut itkeä ihan kunnolla, syyt olleet miehen aiheuttamia tavalla tai toisella. Oli tarkoitus saada jotain tehtyä täällä sotkun ja kaaoksen keskellä, mutta melkein puolille päivin nukkuneena ja tunnevuoristorataa läpi käyneenä ei todellakaan huvita saati jaksa. Mies vaan ehdottelee ratkaisuks talon myymistä... :sad001 :shifty: :arghh: :banghead: Toivottavasti muilla on mennyt äitienpäivä vähän paremmin.
 
Täällä kans riitaa mitä ei saa selvitettyä. Miehellä oli eilen synttärit ja leivoin ja laitoin ja nyt se ei ole tehnyt mitään että mulla ois kiva päivä. Eilen oli todella ikävä mulle illalla ja ei pysty anteeksi pyytään vaan syyttelee mua. Todella raivostuttavaa käytöstä. Ja nää ei meillä ratkea sitten millää, aina kun yrittää selvittää niin tulee vaan isompi riita. Huoh. Mikä siinä on ettei voi muka myöntää omia virheitään.
 
Tsemppiä riitojen selvittämiseen! Me kanssa eilen otettiin pienet riidat ja itkut. Syynä se että mun mielestä en saanu tarpeeks ymmärrystä ja apua mun oksentelu-huono olo -tilanteeseen, en saanu heti välipalaa kun pyysin ja toinen oli välinpitämätön. Puoliskon mielestä mä käskytin ja olin ilkeä. Sit piti vähän mököttää, riidellä ja lopuks pikku itkut ja kainalossa kyhnäämistä :D. Välil pitää vähän nahistella, vaikka ei se kyllä kivaa ole.
 
Mä sain kanssa eilen kysymyksen että miten yleensä pärjään kotona kun kukaan ei laita mullr ruokaa tai välipaloja. Vastasin että enhän mä pärjää, oksentelen ja voin tosi huonosti, mutta mitä sille arkisin voi kun toinen on töissä... loppu aika nopeesti se marmatus :p
 
Pari viikkoa on mennyt hyvissä tunnelmissa, mutta nyt huomaa, että kun nt-ultra lähestyy (ensi pe), rupeaa taas kaikki mietityttämään...onkohan kaikki mahassa ok? Eipä millekään mitään tässä kuitenkaan voi, mutta jotenkin ahdistavaa. Onneksi ei ole kuin 5pv odottelua. Miten musta tuntuu että sitä odottelee vaan että aika kuluisi nopeasti ja menisi nämä pahimmat riskiviikot äkkiä ohitse. Ehkä jossain vaiheessa voi taas nauttia hetkestä... 11+3.
 
Äitienpäivä meni iloisesti, kesken päivän yhtäkkiä tajusi, että voihan tässä itsekin jo vähän aitienpäivää juhlia :) Kovasti teki tulevalle mummolle mieli kertoa, mutta pidin vielä pintani...
 
Päivän fiilis ihan ok. Pe-la oli meillä kanssa vähän draamaa ja riitaa miehen kanssa joka edelleen vähän painaa, mutta parempaan päin. Tänään oltiin mun äidin luona ja tein äitin lempiruokaa pyynnöstä ja vietiin jälkkärit kanssa. :) Kivaa yhdessäoloa perheen kanssa. Sitäkin kerkesi vähän miettiä, että ens vuonna sitä on itse äiti. :)
 
Tää päivä on miehen kanssa yritetty parantuu taudista, mies jo melkein kunnossa itelläni todella vaikeeta tekee syöminen. Katotaan suomen peliä pitkästä aikaa miehen kanssa kahdestaan sohvalla kun onnistuttiin saamaan poika unille ajoissa :)
 
Eilen kyllä tekimieli kertoa äidille mutta sain vain oltua hiljaa [emoji1]
 
Viime yönä oli kauhee mahakipu. Mitähän se oli? :s en kyl siinä vaiheessa sitä noteerannut sen enempää, käänsin kylkeä ja jatkoin unia. Kuopus kitisi poskihampaita koko yön ja nukuttiin huonosti. Väsy, on päivän fiilis tänään. Onneks edes aurinko paistaa! :)
 
Mullaki o ollu outoja vatsatuntemuksia ny pari päivää.. toivottavasti se on vaan suolisto tms ei vakavaa.
Viime yönä - tai aamulla - näin unessa et yhtäkkiä suihkussa ollessani alla oli verilammikko.. heräsin ennenku selvis oliko käyny huonosti.. pikkasenko ahisti.
 
Täällä myös ollut vatsa outo mutta veikkaan kuuluvan asiaan :)
 
Takaisin
Top