Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille! Täällä on jo muutamat kerrat nähtävästi keretä tavata, mutta vieläkö uusia huolitaan? :) olen 20-vuotias esikoista odottava, laskettu Helmikuussa. Asustan Vuosaaressa. Sairaslomalla nyt mentyt tämä viikko ja varmaan äitiyslomaan asti, joten tekemisen puutetta on :) kun vähän lueskellin viestejänne taitaisin olla nuorimpia jäseniä?

Sekaan vaan ikään katsomatta! :) Itse olin 21, kun nyt 9-vuotias esikoisemme syntyi. Hänen ollessaan parikuinen tutustuin toiseen äitiin, jonka poika on 4 päivää tytärtämme nuorempi. Tulimme heti hyvin juttuun ja vauvavuonna vietin varmasti enemmän aikaa hänen kuin mieheni kanssa.

Nykyään k.o. äiti on yksi parhaista ystävistäni. Olemme tehneet yhdessä lomamatkoja ja mökkeilleet koko perheiden voimin. Yhteiset uuden vuoden kekkeritkin ovat jo perinne.

Kyseinen äiti on minua 19 vuotta vanhempi. Olenkin naureskellut, että ei se ikä, vaan se äitiysikä. :grin Kun elämäntilanne on samanlainen, niin eipä niillä kertyneillä vuosilla ole väliä. Yhteistä jutun juurta löytyy varmasti.

Niin, muuten... Vieläkös olisi tulijoita treffeille tän viikon sunnuntaina? Sopiiko sama aika ja paikka, eli 14.00 Kampin Johto Cafen sohvanurkkaus? Kohtahan me voidaan alkaa vaatia kanta-asiakasalennusta. :wink

Jos jollakulla on joku muu paikka mielessä, niin ehdotelkaa ihmeessä. Mä en vaan nyt jaksanut miettiä.

Juu mukaan kaikki vaan! Ja missä vaiheessa vaan! Eikä iällä ole väliä näissä tapaamisissa, kaikista tulee äitejä :) Samsamilla olikin jo aika hyvä esimerkki ettei se ystävyys aina katso ikää kun on jotain yhteistä.

Mä oon mukana sunnuntaina! Mulle sopii ainakin sama paikka ja aika :)

Mulla on sunnuntaina kaverin babyshowerit, joten en pääse tälläkään kertaa paikalle. Harmi :sad001 oli kiva nähdä teitä ja jutella samassa tilassa olevien kanssa (no sitä on toki luvassa babyshowereillakin!) vaan ehkäpä näitä tilaisuuksia ja tapaamisia tulee vielä useita :)

Voitaisiin ottaa joka viikkoinen traditio sunnuntaikahvittelusta, varmaan aina muutama pääsisi paikalle :)

Takaisin