Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva kuulla että teillä on ollut mukavaa! Harmi kun en pääse treffeille, kun vasta aivan loppuvuodesta.

Juu oli kiva nähdä! :) seuraavaa kertaa odotellessa..

Itse en varmaan pääse 30.11. kun silloin kaverin baby showerit, joten ajattelin ehdottaa myös toista aikaa eli viikkoa aiemmin su 23.11. iltapäivä esim klo 14? Jos joku haluaisi kahvitella ja jutella jo silloin(kin)?

Mulle sopii myös tuo 23.11. ja mielelläni lähden silloinkin turisemaan. Mun pitää hyödyntää kaikki tapaamiset nyt kun pystyn vielä kulkemaan :grin ja on niin mukava tavata muita odottavia :) Eli mä tuun 23.11. ja 30.11.

Mäkin luultavimmin pääsen myös 23.11 :) sunnuntait on vielä yleensä niin tylsiä päiviä et kivahan se on treffailla silloin :)

Juu oli kyllä kiva nähdä teitä kaikkia :) Olen mukana myös jatkossa, jompi kumpi noista sunnuntaista ainakin käy, ihan vielä en osaa varmistaa kumpi.

Mulle käy kans molemmat :) ja todellakin samaa mieltä tosta liikkumisesta, niin kauan ku vaan selkä ja häpyliitos kestää!! :D

Unohdin laittaa tänne kiitokset mukavasta tapaamisesta eli oli mukava tavata teidät kaikki. Yritän tulla ainakin toiseen tapaamiseen, ehkä molempiin, ilmoittelen lähempänä miten aikataulujeni kanssa käy.

Heips kaikki! Nyt vasta löysin tämän ketjun, mrr. Mutta mielelläni ilmoittaudun mukaan! Olen 27 v, asun Kalliossa ja odotan esikoistani, hän syntynee helmikuun lopussa. 23.11 ja 30.11 ovat molemmat vähän hankalia kylläkin. :/ Joulukuun treffeihin pääsen varmasti, jos sellaisia järjestetään. :)

No niin, sunnuntaina 23.11 sitten taas tavataan :)
Varmaan sama paikka eli johto cafeen sohvan valloitus? Ketäs meitä nyt olis tuloillaan? Kolibri, tiada, Kirsikka, TaTaa, ImanMaria ja minä? Mites butterfly ja uuteenkevääseen? Kaikki kynnelle kykenevät mukaan vaan :)

Se voi olla etten pääse :/ kaveri ilmotti eilen et on tulossa pirista käymään pika visiitillä et ne tulee lauantai-sunnuntai välisenä yönä :/

Mä saattaisin päästä, selvinnee tarkemmin kyllä vasta viikonloppuna.
Miten te viimeksi löysitte toisenne? :D

Nereidin tunnisti kun hänellä oli sininen kukka hiuksissaan :D ja masuista kans, tosin itsellä se on vielä niin pieni että vain lähipiiri huomaa eron :)

Takaisin