Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo Kampin keskuksen ylin kerros. Viimeksi vallattiin sohvanurkkaus sieltä ihan kahvilan takaseinältä, graniittianttilan puolelta, ikkunoiden alta :) Mutta varmasti tunnistaa, kun paikalla on joukko nuoria naisia ja ainakin mulla maha jo selvästi näkyvissä ;) Aikahyvin viimeksi ainakin kaikki löydettiin toisemme.....vähän varovasti kuikuillen, että ootteko mahdollisesti vausta? :rolleyes:

Moikka!

Täällä yksi ilmoittautuu:)
Olen 20 v, Itä-Helsingistä ja laskettu aika on maaliskuussa:)
Erittäin suurella mielenkiinnolla tapaisin myös muita odottajia:greet025

Voe mahoton, flunssa ja kurkkukipu pukkas sittenkin päälle, joten mun pitää tänään jättää väliin :sad001 oisin niin halunnut tulla, mut ei auta itkut markkinoilla, kun ei halua tartuttaa muita. Ens sunnuntaina sit mun osalta uusi yritys. Viettäkäähän mukava tapaaminen!

Mä voisin yrittää tulla :) pikaista paranemista Nereidi! Mä en osaa yhtään kulkee siel kampis kun se on niin sekava, mut enköhän mä löydä perille. .. :)

Hauskaa tapaamista teille! Mä en nyt pääsekään :/ yritän seuraaval viikolla ja sitten muihin tapaamisiin :)

Täällä myös flunssaa ja järkky väsymys. Pakko levätä nyt, koitan päästä ensi viikolla. Mukavaa tapaamista ja hyviä keskusteluja kaikille! :)

Takaisin