Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites tän viikon sunnuntai? Siis 7.12? Kiinnostaako ketään kahvitella? Itse tuskin kovin railakkaasti juhlin itsenäisyyspäivää (=kotona katsotaan linbanjuhlat..) joten sunnuntaina varmaan virkeänä jaksaisi kaupungille päivällä/iltapäivällä esim siinä klo14 aikaan :)

Meille on näillä näkymin tulossa vieraita su, niin en valitettavasti pääse mukaan tällä kertaa.

Voiskos näitä tapaamisia siirtää tammikuussa arkipäiville, vaikkapa lounasaikoihin? Kun suuri osa ainakin meistä helmikuu-odottajista alkaa olla äitiyslomalla, voisi olla kiva saada päiviksi puuhaa. Itsellä ainakin nyt vielä töitä paahtaessa tuntuu tuo esikoiselle riittävä aika olevan muutenkin niin kortilla, että on jäänyt nuo sunnuntaitapaamiset pois kalenterista kun ollaan nautittu vapaapäivistä perheenä.

Mitäs sitten kun meillä vauvat syntyy? Jossain vaiheessa niitä olis kiva "esitellä" sit mammakamuille? Silloin tapaamiset pitäis sopii johonkin ehkä vähän rauhallisempaan paikkaan vaik? Mie en tiiä, ekaa kun odotan ni voi olla jännää liikkua sitten vauvan kanssa joten tämmöisiä mietin jo kun kuukaus laskettuun aikaan enää!! :)

Äsken kirjoitin tänne mut ei tainnu tulla viesti perille?? No sori jos tulee pariin kertaan. Mä tulen arkitapaamisiin mielelläni tilanteen mukaan, riippuen kevään lukkarista :)

Mulle sopii sunnuntai 7.12 klo 14

Arkitapaamiset lounasaikaan tammikuussa sopii oikein hyvin ja sunnuntaitkin jos niikseen, eipä oo paljon ohjelmaa suunniteltu sinne :grin

Esikoisen kohdalla pidettiin eka synnytysten jälkeinen tapaaminen samaisessa Johto-cafessa, jolloin loppuvaiheessa taisi kaikki kahdeksan mammaa imettää samaan aikaan. :D oli kyllä aika hupaisaa, ja esikoisten vanhemmille toki jännä kokemus ekaa kertaa julkisissa ja keskustassa asti.

Voih, mäkin niin mielelläni tapaisin muita samassa ihanassa tilanteessa olevia! Etenkin kun täällä on tainnu useampi itä-helsinkiläinenkin huudella. Oon aina vaan niin huono liikkumaan tonne keskustaan päin, aina välttelen sitä jostain hassusta syystä... Joko ryhdistäydyn jossain vaiheessa tai sit kokeillaan treffejä muuallekin (autolla liikkumisen kannalta helpompaan paikkaan)? ;) ;)

Arkipäivätreffit tammikuussa ja tapaaminen välillä vaikka juuri Itiksessä sopii mullekin. Myös vauvan kanssa liikun mieluusti ihmisten ilmoilla, kuten tein esikoisenkin ollessa pieni. Johto Cafen tyyliset vähän isommat ja hälyisämmät paikat on siitä hyviä paikkoja vauvatreffeille, että kun meteliä on muutenkin, niin kukaan ei häiriinny pienistä itkuista tai muista lasten äänistä.

Äippäloma alkaa parin viikon päästä, joten arkitapaamisetkin sopii oikein hyvin :) Nyt ens sunnuntaina 7.päivä en valitettavasti pääse.

Sunnuntaina en mäkään pääse:(
Arkitapaamiset kuulostaa hyvältä ja välillä olis kiva tavata Itiksessäkin:)

Takaisin