Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

granger

Näppärä viestien naputtelija
Löytyykö muita PK-seudun kevätvauvaa odottavia, joilla kiinnostaisi treffailla äitiysloman aikana ja muodostaa vertaistukiverkosto virtuaalimaailman rinnalle IRL?

Olen itse 32-vuotias ja asun Espoon ja Helsingin rajalla. Työelämässä kiinni aina maaliskuulle, ennen kuin äitiysvapaa varsinaisesti alkaa. Kotona pyörii 2 lasta (2- ja 4-vuotias), joiden osalta toki arvotaan, että miten jatkavat päivähoidossa minun siirryttyä kotitoimistolle. Puistoiluseuraa isommille, ehkä toisinaan jopa äiti-vauva-jumpan/muskarin tai vauvakinon kaltaista harvinaista herkkua itselleni ja tulevalle kuopukselle.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä kiinnostaa! :) Tässä on todella hektistä ennen äippäriä mutta sen alettua mikä jottei! Asumme myös Helsingin ja Espoon rajalla. :)
 
Kyllä kiinnostaa:) tosin meillä la jo talvella, tammikuussa :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jep mukana :) mutta myös jo talvella La

Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä yksi helsinkiläinen, jolla laskettuaika myös tammikuussa :)
 
Onpa kiva, kun useampiakin tuntuu löytyvän :)

Odotatteko esikoisianne vai löytyykö kotoa jo jonkin sortin arsenaali ipanoita?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meille on tulossa toinen, mutta esikoinen on jo ehtinyt kouluikään.
 
Mukana kans, kuulostaa kivalta :) Täällä odotellaan esikoista syntyväksi helmikuussa. Ja Espoossa asutaan.
 
Esikoista odotan, yksin. Siksikin olisi tosi kiva nähdä muita, joiden kanssa voisi puhua myös siitä vauva-arjesta. Lapsettomia ystäviäni kun en viitsisi jatkuvasti piinata vauvahöpinöillä :rolleyes:
 
Meille tulossa helmikuussa toinen lapsi, esikoinen silloin 1v 10kk. Ja Espoossa asutaan.
 
Vantaalla odotellaan meille ekaa mulle toista(esikko 15v).LA toukokuun puolivälissä.Muita Korso-koivukylä akselilta?
 
Täällä odotellaan ekaa Helsingin ja Vantaan rajalla Suurmetsässä.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top