Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi harmi, Kirsikka ja TaTaa... :sad001 Toisen kerran sitten.

Kirsikalle pikaista paranemista!

Kiitos Samsam, kyllä tää tästä taas lähtee! :smiley-bounce016 Hauskaa tapaamista teille muille ketkä paikalle pääsette! :)

Mä en valitettavasti jaksa tän selkäni kanssa tulla. :( Eilen ei ehtiny lepäämään ollenkaan. Hauskaa kahvittelua! :)

Mäkin oon vähän myöhässä (varmaan myös sen 15 min.). Oltiin tytön kanssa näyttelyssä ja saattelen hänet vielä kotimatkalla.

Voi ei!!! Mä unohdin tän! Pyörin samaan aikaan keskustassa asioilla mieheni kanssa...

Oi miksimiksi löydän tämän vasta nyt?! Tai ei kai nyt vielä liian myöhäistä oo jutustella mut kun on koko päivän vollottanut sitä ettei oikein oo äitikavereita täällä päin (tai okei ollenkaan) ja kuinka varmasti äitiysloman aikana muutun niskakakkakuvia facebookiin postaavaksi mammarobotiksi niin itkuksihan tämänkin ketjun löytyminen meni. Ehkä palaan aiheeseen nukuttuani vähän?
T. Espoolainen helmikuulainen

Muokattu viimeksi:
Ei hätää, Jodelie! Vielä ehdit mukaan ihan mainiosti. :) Tän ketjun alkuperäinen idea olikin löytää "lapsellista" seuraa vauva-aikaa piristämään, joten tämä odotusajan treffailu on tullut tavallaan bonuksena ja kivahan se onkin ollut tutustua muihin odottajiin ja vaihtaa ajatuksia raskaudesta, synnytyksestä, jne.

Varmasti pian sovitaan jo seuraavaa tapaamista. Ehdotuksia vaan tulemaan! Itselläni näyttää sen verran täyteen bookatulta tämä alkanut joulukuu, ettei oikein ole mitään päivää, mitä ehdottaa, mutta tammikuussa olen sitten taas mukana.

Oli joo kiva taas tavata kaikkia :) Samoin mulla on joulukuu melko buukattu, joten tammikuussa taas tapaan teitä mielelläni :) Ja tietysti uudet saavat tulla mukaan ihan missä vaiheessa tahansa, kuitenkin ihan vapaamuotoisista tapaamisista on kyse :)

Takaisin