Mites toi ens perjantai 23.1. esim siellä kampin johto cafessa? Siitä oli jotain puhetta jo aiemmin. Kuinka moni pääsisi paikalle? Tai sit viikonloppuna? Mä oon perjantaina varattuna vallilassa 13-14 eli itse pääsisin vasta iltapäivällä.. Viikonloppuna mulle käy koska vaan :)
Ja olen avoin kyllä kaikille helposti julkisilla saavutettaville paikoille!
Minäkin olisin kiinnostunut Johto cafe tapaamisesta! Mulla on 23. päivä vika työpäivä ennen äitiyslomaa, eli silloin meen varmaan työkavereiden kanssa vielä afterworkeille, mutta viikonlopulle ei ole mitään suunnitelmia :)
Mullekin lauantai 24. ois oikeestaan parempi, koitan pitää kalenterin niin ettei ois kuin 1 meno/päivä jos suinkin mahdollista. Tuo typy väsyy niin helposti ja sit on illat levotonta kiukuttelua..
Tulisin mielelläni taas mukaan tapaamiseen, mutta olen menossa lauantaina kaverin tupareille ja viime viikonloppuna huomasin, että enemmän kuin yksi ohjelmanumero päivässä alkaa nyt olemaan vähän liikaa, sen verran on tullut väsymystä lisää. Joten ensi kerralla sitten. :)
Pitäiskö lyödä se klo 12 nyt lukkoon, ja ne tulevat ketkä pääsevät? Lauantai on kuitenkin jo huomenna, niin jotain päätöstä pitäisi tehdä. Ja paikka on ilmeisesti Kampin Johto cafe?