Sellosta sen verran, että meidän esikoinen on siinä vieressä treeneissä aina maanantaisin 18.00-20.00, joten jos joku lähistöllä (tai miksei tietty kauempanakin) asuva haluaa jonain maanantaina treffata Sellossa noihin aikoihin, niin viestiä mulle vaan! :)
Johtocafe on näköjään suosittu treffauspaikka mammoille :) tulin kahvilla käymään Kampissa niin sohvaryhmällä istuu 4 äitiä pikku vauvojensa kanssa ❤ mä en kestä, olisi jo toukokuu!!
Niin ja en ole näihin tapaamisiin ehtinyt tai ehdi nyt tulevanakaan viikonloppuna kun perustettiin Toukokuun synnyttäjille oma ryhmä ja tapaamiset. Katselen kuitenkin täällä jos joku kerta ehtisin vielä teidänkin kanssa tulla höpöttelemään :)
Ei mielelää sunnuntai aamuna ku tuun kouvolasta. :) oon espoossa joskus 14:00 aikoihin nii. Olis kiva jos se olis klo 15:00? Nii mieki pääsisin mukaan :)
Klo 15 sopii! Ja missä päin Selloo muuten nähdään? Tietääkö joku sieltä jonkun kivan kahvilan mihin mennä? Mää en juurikaan käy Sellossa, niin en yhtään tiedä mitä siellä on.
minä en kyllä huomenakaan pääse treffeille minulle käy paremmin arkitapaamiset, kun viikonloppusin on sitten miehenkanssa aina tekemistä ja hommaa. Että jos järjestetään arkena tapaaminen, niin pääsisin varmaan mukaan
Kävin tuolla toukokuisten ryhmää vähän lueskelemassa (stalkkaamassa) ja heillä on pk-seutulaisten tapaaminen myös huomenna klo 13 ja vielä leppävaarassa:D Kirsikka2014 tästä taisi mainitakkin. Mietin pitäisikö mennä kuokkimaan sinne ennen meidän tapaamista