Mä en nyt ihan tiedä tosta huomisesta aikataulusta. Tytöllä on tanssitunti siinä keskustassa klo 13-14. Jos mies pääsee viemään tytön, niin sitten tulen Johtoon 12.00. Muussa tapauksessa tuun sitten ehdin paikalle vasta vähän yhden jälkeen, mutta etteköhän te siellä silloin viel oo.:)
Klo 12 kuullostaa hyvältä eli lyödään vaan lukkoon:) Niin moni sanoi pääsevänsä, joten kyllä me kokous pystyyn saadaan! Johto cafe se tais olla. Toivottavasti on tilaa, kun on aika täys paikka monesti.
KayKay, ihana, että liityit joukkoon! Jokainen saa tulla sellaisena kuin on eikä ens kerralla enää jännitä yhtään niin paljon :)
Ja kiitos kaikille munkin puolestani. Ja Kolibrin vauva... aww.... Ihailen kyllä sua Kolibri, että jaksat pienen kanssa jo mennä ja liikkua noin paljon, mahtavaa mutsiasennetta!
Kyllä, kyllä. Mukana oon, jos vaan aika sopii.:) Ite en nyt kuitenkaan tässä kohtaa rupea mitään ehdottelemaan. Viikkoja kun on jo 40+2, niin ei voi varmaksi tietää, milloin tulee lähtö.
Toki riittää intoa tavata, jos vaan aika sopii! :) Tosin kolmen viikon päästä sitä jään jo äitiyslomalle (mihin tämä aika oikein katoaa!?), niin sittenhän sitä aikaa vasta onkin ennen kuin pienokainen syntyy
Juu mukana myös, keskusta on mulle helpoin sijainti. Ensi viikolla sopii oikeastaan vain loppuviikko, seuraava viikko onkin jo vapaampi. Mites muut? :)