Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen mukana, jos vain ei lähde synnyttämään ennen. Viikon päästä laskettu aika ois Arkitreffit käy täälläkin paremmin

Mulle kävis ensi viikolla ke ja to ja sitä seuraavalla viikolla koko viikko.

Minäkin tapaisin mielelläni muita odottajia/äitejä, itse asun Helsingissä. Onko uutta tapaamista tulossa, tietääkö joku? :)

Ens viikon pe sopii mulle - tai siis meille. :) Itis on hyvä mutta muutkin paikat käy. Oisko joskus puolen päivän aikaan?

Mullekin sopii ens viikon pe, jos on vain tarpeeksi aikaisin päivällä (se onkin mun eka äitiyslomapäivä! :grin). Tuo puolen päivän aikoihin olis mulle ainakin sopiva, lähdetään mieheni kanssa sitten viiden-kuuden aikoihin anoppilaan viikonlopuksi.

Klo 12? Mun mielest se johto oli vähä ehkä tylsä?:O oisko joku muu kahvila vai pidetäänkö johto? Itiksessä siis

Mä olisin kanssa tulossa pojan kanssa, jos vaan vointi on ok. Ollut viime päivinä inhottavia päänsärkyjä.. :/

Onko tapaamispaikkana nyt se johto-kahvila (missäs päin Itistä se muuten on?) vai jokin muu?

Splaah. :sad001 Esikoinen on koulun sijasta kuumeessa kotona, joten me ei nyt päästäkään kahvittelemaan tänään.

Hauskoja treffejä teille! Ens kerralla sitten...

Takaisin