Jantsuh Jostain jotain jo tietävä 6 helmi 2015 #421 Olen mukana, jos vain ei lähde synnyttämään ennen. Viikon päästä laskettu aika ois Arkitreffit käy täälläkin paremmin
Olen mukana, jos vain ei lähde synnyttämään ennen. Viikon päästä laskettu aika ois Arkitreffit käy täälläkin paremmin
P pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017 6 helmi 2015 #422 Mulle kävis ensi viikolla ke ja to ja sitä seuraavalla viikolla koko viikko.
Ikster Oman äänensä löytänyt 7 helmi 2015 #423 Mulle käy kaikki päivät ja ajat niin kauan kuin vauva pysyy masussa! :)
M Moona Jostain jotain jo tietävä 20 helmi 2015 #424 Minäkin tapaisin mielelläni muita odottajia/äitejä, itse asun Helsingissä. Onko uutta tapaamista tulossa, tietääkö joku? :)
Minäkin tapaisin mielelläni muita odottajia/äitejä, itse asun Helsingissä. Onko uutta tapaamista tulossa, tietääkö joku? :)
tiada92 Sanavalmis juttuseppä 20 helmi 2015 #425 Voitas suunitella uus tapaaminen itikseen? Ehdotuksia?
P pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017 21 helmi 2015 #426 Mulle käy ainakin kaikki muu paitsi ensi viikon sunnuntai:)
Samsam Asioista perillä oleva Helmikuunmammat 2015 21 helmi 2015 #428 Ens viikon pe sopii mulle - tai siis meille. :) Itis on hyvä mutta muutkin paikat käy. Oisko joskus puolen päivän aikaan?
Ens viikon pe sopii mulle - tai siis meille. :) Itis on hyvä mutta muutkin paikat käy. Oisko joskus puolen päivän aikaan?
U Ulla88 Puuhakas puhuja Huhtikuunmammat 2015 21 helmi 2015 #429 Mullekin sopii ens viikon pe, jos on vain tarpeeksi aikaisin päivällä (se onkin mun eka äitiyslomapäivä! ). Tuo puolen päivän aikoihin olis mulle ainakin sopiva, lähdetään mieheni kanssa sitten viiden-kuuden aikoihin anoppilaan viikonlopuksi.
Mullekin sopii ens viikon pe, jos on vain tarpeeksi aikaisin päivällä (se onkin mun eka äitiyslomapäivä! ). Tuo puolen päivän aikoihin olis mulle ainakin sopiva, lähdetään mieheni kanssa sitten viiden-kuuden aikoihin anoppilaan viikonlopuksi.
tiada92 Sanavalmis juttuseppä 21 helmi 2015 #430 Klo 12? Mun mielest se johto oli vähä ehkä tylsä?:O oisko joku muu kahvila vai pidetäänkö johto? Itiksessä siis
Klo 12? Mun mielest se johto oli vähä ehkä tylsä?:O oisko joku muu kahvila vai pidetäänkö johto? Itiksessä siis
Kolibri Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015 22 helmi 2015 #432 Mekin tullaan perjantaina, jos koti ja valmistelut on hyvällä mallilla. Lauantaina on kotona pikkuneidin nimiäiset :)
Mekin tullaan perjantaina, jos koti ja valmistelut on hyvällä mallilla. Lauantaina on kotona pikkuneidin nimiäiset :)
U uuteenkevääseen Jostain jotain jo tietävä 24 helmi 2015 #433 Mä olen kans mukana, jos olotila sen sallii :)
Jantsuh Jostain jotain jo tietävä 24 helmi 2015 #435 Me voitaisiin varmaan poiketa, jos poitsulla hyvä päivä :) maha vähän vaivannut
M Moona Jostain jotain jo tietävä 24 helmi 2015 #436 Mä olisin kanssa tulossa pojan kanssa, jos vaan vointi on ok. Ollut viime päivinä inhottavia päänsärkyjä.. :/ Onko tapaamispaikkana nyt se johto-kahvila (missäs päin Itistä se muuten on?) vai jokin muu?
Mä olisin kanssa tulossa pojan kanssa, jos vaan vointi on ok. Ollut viime päivinä inhottavia päänsärkyjä.. :/ Onko tapaamispaikkana nyt se johto-kahvila (missäs päin Itistä se muuten on?) vai jokin muu?
tiada92 Sanavalmis juttuseppä 24 helmi 2015 #437 Johto on varmaan hyvä :) Se on siitä anttilasta eteenpäin iha pikkasen :)
Samsam Asioista perillä oleva Helmikuunmammat 2015 27 helmi 2015 #438 Splaah. Esikoinen on koulun sijasta kuumeessa kotona, joten me ei nyt päästäkään kahvittelemaan tänään. Hauskoja treffejä teille! Ens kerralla sitten...
Splaah. Esikoinen on koulun sijasta kuumeessa kotona, joten me ei nyt päästäkään kahvittelemaan tänään. Hauskoja treffejä teille! Ens kerralla sitten...