Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli tosi kivaa olla mukana ja rupatella! Aikakin meni kuin siivillä:)

Sitten vain sitä Sellon tapaamista sopimaan. Siellä on ainakin se Roberts Coffee ja Cafe Buffo. Buffo on varmaan rauhallisempi paikka, että kuulee jutella.

Kiitti seurasta munkin puolesta, oli mukavaa! Ja Kolibrin pikkuinen, oli niin pieni ja söpöläinen :Heartred

Mulle sopii tulevassakin itis ja keskusta tapaamiset ja myös Selloon pääsen helposti autolla ja kyydissä pääsee muitakin täältä idästä jos ei jaksa julkisilla lähteä. Toki tää mahan kasvu ehkä voi jossain vaiheessa rajoittaa liikkumista jos ei mahdu enää ratin ja penkin väliin :p

18.1 sunnuntai ainakin sopii mulle.
Perjantait arkitapaamisina on vähän huonoja itelle kun mies tarvii useimmiten sillon autoa töihin.

No nyt itelleni tulikin sitten 16. päivälle menoa, et mulle ei se päivä sovikaan. Että jos porukka tykkäisi enemmän viikonlopuista, niin olisko 18. päivä, tai sitten arkitapaamisena pe 23. päivä?

Itse tykkäisin Sello-tapaamisesta arkipäivänä ihan sen vuoksi, että viikonloppuna en julkisilla pääse sinne mitenkään kovin helposti. Mutta jos muille sopii sunnuntai paremmin, niin jää sitten vain minulta väliin.

Mulle ei valitettavasti sovi 16. eikä 18. pvä, mutta eihän sellasia päiviä ookaan, jotka kaikille sopis. Ens kerralla sitten. :) Oisko seuraavat treffit sitten tasapuolisuuden vuoksi vaikka sinne Kampin Johtoon taas?

Moikka! Minäkin olisin kiinnostunut tapaamaan muita samassa tilanteessa olevia, itselläni on laskettu aika helmikuun lopulla :). Asun Helsingin keskustan liepeillä, eli pääsen näppärästi melkein minne päin vaan tapaamiseen.

Tasapuolisuuden nimissä Sello vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Itselleni myös Kamppi (keskusta) käy. Minulle kävisi tuo 18. päivä, myös 20. 24. ja 25. käyvät minulle. Ehkä kannattaisi sopia vain jotku aika ja katsoa miten ihmiset pääsevät siihen. Eihän kaikkien tarvitse olla kaikissa tapaamisissa mukana ja voihan tapaamisia pitää vaikka joka päivä:)

Tervetuloa RoseRed!

Ja voihan sitä aina pienemmälläkin porukalla (siis tyyliin kolme henkeä) vaikka tavata, kaikkien aikataulut ei kuitenkaan aina natsaa, ja harva välttis venyy kaikkiin tapaamispaikkoihinkaan. :)

Pitäiskö tehdä nyt listaa, että jos miettisi sitä Selloa ens sunnuntaina 18. päivä, että kenelle se sopisi? Ei varmastikaan löydy sellaista aikaa mikä kaikille sopisi, mutta jos edes muutama pääsisi 18. päivä? :) Jos näyttää, että se päivä on huono, niin vaihdetaan sitten. Mää voisin ainakin silloin tulla! :grin

18. päivä sellossa pitäisi käydä myös mulle, jos nyt ei lähetä mökkeilemään viikonlopuksi!
Mutta alustavasti siis ainakin sopii :)

Juu, siis mäkin tietysti tarkoitin, että jos tavattais seuraavaksi Kampissa sitten noiden Sello-treffien jälkeen. En siis tarkoittanut tota mitenkään korvaavana ehdotuksena. Mäkin kyllä ihan mielelläni matkaan joskus Selloon teitä treffailemaan. Nyt vaan sattuu olemaan noi ehdotetut päivät jo bookattuina.

En ota mitään vastuuta omasta ymmärtämisestäni kun olen taas nukkunut niin huonosti!:D

KayKay, pitäiskö meidän sopia omat treffit tohon meidän lähiostarille? ;)

Tämä postaus on muuten kirjoitettu Fazun aamiaiselta, joka esikoisen äippäloman aikana oli yks meidän suosikkitapaamispaikoista. Ah, nuo kakut. <3

Joo, mmm!!! Kuulostaa hyvältä! :) Mä käyn siellä muutenkin vähän väliä, kun on niin lähellä.

Takaisin