Jos mäkin pääsisin tohon Sellon tapaamiseen mukaan. Itis on vähän turhan kaukana Espoosta katsottuna kun liikkuminen on vaivalloista (mulla ei autoa).
Kaikki ehdotetut ajankohdat käy.
Voi mitä ihania uutisia tänne onkaan tullut, onnea Kolibri! Mulle Itis on huomenna vähän hankalan matkan päässä, joten skippaan tapaamisen. Mutta nähdään vielä tammikuussa :)
Mulla meni nyt huomiset kuviot uusiksi, kun tyttö on menossa kaverilleen kylään vähän pidemmän matkan päähän eikä mies alkuperäisistä suunnitelmista poiketen ilmeisesti pystykään häntä viemään. Homma lankeaa siis mulle ja aikataulu on sellainen, että ehdin Itikseen luultavasti vasta kahden jälkeen. Voihan pöh. Oisin niin halunnut päästä kaikessa rauhassa höpöttelemään...
Tuun varmaan pyörähtämään kuitenkin, jos nyt edes siihen n. kahteen ehtisin. Jos hirveästi sitä myöhemmäksi menee, niin sitten ei varmaan kannata enää. Pöh, pöh ja vielä kerran pöh.
Me ollaan tulossa, muttei välttämättä ihan tasan yhdeltä. En oikeen vielä hahmota kuin oaljon kauemmin kaikki kestää tän pienen kanssa, kuin yksinään. Lähtemiset, siirtymiset, liikkumiset... :)
Mä varmaan lähden kohta puoliin ku pitää vanhoja työksvereita käydä moikkaamassa :) Mulla vaan on se ongelma etten kyllä välttämättä tuntii pidempää voi olla ku rupee supistaa :/
Kiitos mahtavasta seurasta :) Mä tuun ens kerralla paikalle ku vauva on pihalla toi istuminen ei ollu hyvä juttu nyt makaan sohvalla kera kivuliaitten supistusten
Pyh ja pah. Ei sit tullu ees kaverit eikä pesukone, kun niiden paku ei lähtenyt käyntiin. Turhaan jäi treffit väliin.
No, tulipahan kylppärin lattia ainakin varmasti puhtaaksi, kun pesin sen vieraita ja uutta konetta odotellessa. Ihmettelin, että mitäs se ukko oikein naureskelee siinä kylppärin ovella - no, kertoi sitten, että oli itse pessyt lattian juuri eilen.
Kiitos minunkin puolestani, oli kiva tavata! :) Oli mielestäni ihan hyvä paikka tavata tuo itiksen johto. Monessa kahvilassa on niin meluisaa, että on vaikea keskustella tälleen isommassa porukassa, mutta tämä oli just hyvä.