Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on arki kotona lähtenyt sen verran kivuttomasti käyntiin, että sunnuntaina saattaisin hyvinkin jaksaa itikseen. Pääsisi samalla vauvantarvikeliikkeisiin, kun nyt huomaa heti mitä pitäisi olla lisää (harsoja, kuolalappuja, unipusseja, toinen maidonkerääjä..) Mutta tosiaan varmalla en uskalla luvata kun nyt mennään ihan vauvan ehdoilla :) Klo 13 sopii mulle ainakin hyvin.

Niin siis missä päin itistä toi johto on? Mä en oo vuosiin käyny itiksessä ja oon siellä aina ihan pihalla... eli mihin suunnistan kun tuun metrolta? :angel9

Mää en valitettavasti pääse sunnuntaina tulemaan Itikseen, kun on työvuoro silloin. On tuo vuorotyö välillä vähän hankalaa tapaamisten suhteen, mut jos joku tapaaminen mullekin jossain vaiheessa sopisi että pääsisin minäkin mukaan. :p Jos seuraavaa tapaamista alustavasti mietitään Espoon suuntaan, niin multa onnistuu matkaaminen sinne, Malmilta kuljen junalla.

Itis on muuttunut kauheasti viime vuosina! Jos tulee metrolla keskustasta päin, nouse menosuuntaan päin olevista rullaportaista ylös. "Tuulikaapista" oikealle kauppakeskukseen. Vieressäsi pitäisi olla subi ja edessa s-market. Jatka s-markettiin päin ja sen edessä olevasta "t-risteyksestä" vasemmalle. Kävele käytävää pitkin kunnes tule kohtaan missä on New Yorker&suomalainen yms. Lähde kulkemaan oikealla puolella olevalle käytävälle. Hankkiudu tokaan kerrokseen ja kävele eteen päin kunnes tulet anttilan kohdille. Sitten pitäs jo kahvilan näkyillä. Itiksen nettisivuilta löytyy varmasti myös kartta ja infotauluja paikan päältä!:)

Miihkali, Martinlaaksossa :) Mies lupasi kanssa jo lähteä mukaan ja sanoi keksivänsä itselleen puuhaa ainakin tunnin ajaksi. Eli näillä näkymin olisin kanssa tulossa :)

Joudunki perumaan kun miehen veljenpojan 1vuotis synttärit on, mut toivottavasti ens kerral sit. :)

Jos seuraavan tapaamisen (Sellon) ajankohtaa aletaan jo miettimään, niin heittäisin ehdotukseksi esim. 16. (en tiedä, onko se jo liian nopeasti) tai 23. päivä. Molemmat ovat perjantaita (ilmeisesti oli ajatuksena, että seuraavaksi mietitään arkitapaamista?) Toki muitakin päiviä saa ehdottaa, itselläni vaan on ainakin nuo päivät vapaita niin pääsisin ainakin niitä päivinä mukaan. :) Tai sitten jos viikonloppua mietitään, niin esim. 18. tai 24. päivät?

Mulle sopis Sello-tapaamisen ajankohdaksi varmaankin noi molemmat perjantait ja toi 18. päiväkin jos viikonloppua mietitään :) Mites muille toi 16. tai 18. päivä?

Hei, mahtuuko tänne vielä mukaan? Olen 27-vuotias, odotan esikoista, laskettu aika 14.4. Ystäväpiirissä ei ole muita odottavia eikä äitejä, joten tuntuu joskus kovin yksinäiseltä, kun kukaan ei oikein ole samalla aaltopituudella. Muutettiin juuri itä-helsinkiin, joten voisin yrittää päästä tuohon sunnuntain treffeille itäkeskukseen. Olen vähän ujo lähtemään tällaisille "sokkotreffeille", mutta jospa kuitenkin rohkaistuisin. :) Työsuhteeni loppui juuri ja teen nyt jonkin verran väitöskirjaa äitiyslomaan asti, joten voisin mielelläni tavata myös arkipäivisin keskellä päivää.

Takaisin