Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en kyllä Itikseen asti Espoosta viitsi matkata, eikä toisaalta sunnuntaitapaaminen nappaa, mutta jos sovitte arkilounaan keskustaan ni voisin olla mukana.

Jos tavataan jollain porukalla sunnuntaina, Itiksessä, ja sovitaan jollekkin toiselle päivälle uus tapaaminen. Aika moni tais asua tuolla Espoon suunnalla, niin voitais vaikka miitata Sellossa tämän Itiksen vastapainoksi. Sinne pääsee myös helposti autolla&julkisilla. Parkkeeraminen on ilmasta ja kahviloita ihan tarpeeksi. :) Tammikuu on vielä niin alussa, että kyllä tässä vielä kerkeää!

Nyt vasta löysin tämän ketjun. :-) Hieno idea! Jos näette joskus Espoossa Ompussa tai vaikka Tapiolassa, niin mukana ehdottomasti. Ja olen keskustassa Helsingissä töissä, joten sekin sopii vaikka arkenakin, esim. Kluuvin Fasu? Täällä kolmas ipana tulossa ja nyt vasta koko nettijuttu tullut tutuksi...

Joo mäkään en viittis Espoosta lähteä julkisilla, vaikka bussilla ihan kätevästi pääsiskin. En vaan meinaa jaksaa sitä matkaa enää istua bussissa...
Sello ja keskusta parhaat mulle, mut etenki Espoossa muutki paikat käy kyllä. :) ja arkitreffit sopii myös!

Onnittelut Kolibrille! :)

Mulle sopii treffit Itiksessä su, mutta voin kyllä hyvin lähteä Espoon suunnallekin joskus. Esim. Sello sopii mainiosti. Sinne pääsee kätevästi junalla keskustasta.

Mä oon vähän kahden vaiheilla ton Itiksen kanssa, vaikka pääseehän sinnekin kyllä julkisillakin suht kätevästi. Espoon ja/tai keskustan treffeillä ainakin mukana :)

Itikseen en pääse. Oon lontoossa :)
Ja muitenki itiksee espoosta lähtö on vähä nihkeetä. Ku joutuu kiertää nii paljon

Jos nyt sunnuntaina Itis-treffit, niin pitäiskö alustavasti sopia sit seuraavalle viikolle arki- tai viikonlopputreffit Espooseen (Sello?) tai keskustaan jos sellaisillekin olis kysyntää? :)

Mä katon vielä ilmestynkö sunnuntaina Itikseen, oishan se kyllä ihan hauska sielläkin pyörähtää pitkästä aikaa.

Mikäs aika niille Itis-treffeille? 13.00?

Mulla on bookattuna se 17.-18.1. vkl, mut viikolla voisin kyllä lähteä Espooseenkin päin, jos aika ja päivä vaan sopii.

Onnea Kolibri :)

Mä en oo ihan varma tosta Itis-treffailusta kun täältä Vantaalta on julkisilla vähän matkaa sinne. Toki mulla on auto käytössä myös mutta mua aina jännittää ajaa vieraampiin paikkoihin yksin. Eli jos tulen treffeille niin mun on otettava mies mukaan ja keksittävä sille sitten jotain puuhaa treffien ajaksi elikkäs mun treffailut olisi sitten ehkä enemmänkin vaan lyhyt piipahdus. Mutta mietin vielä asiaa :)

Missäs Mustikka asuitkaan? Jos mennään kimppakyydillä? Mä voisin koittaa tulla kans sunnuntaina. :)

Takaisin