Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
11.1. sopii näillä näkymin mullekin. Samoin arkipäivätreffit käy, kunhan mies ja tytär palaa arkiaherrukseen loppiaisen jälkeen.

11.1 sopii mullekin.
Ja arkipäivätreffit sopii myös.
Ja jos joku haluaa tehä treffit tänne itään vaiks Itikseen niin I'm in.

Ja jos joku haluaa auton kyytiin, Puotilasta lähden liikenteeseen tai tehä treffit johonki kirppikselle, niin oon menossa tässä ens tai seuraavalla viikolla kiertelemään jotain lastentarvikekirppiksiä.

Minulle käy kaikki paikat, myös itis:) Olen vaan vielä töissä, joten kaikki ajankohdat eivät sovi:(

Nereidi: Kirpparikierros kuulostais ihan huipulta. Musta saat seuraa. :)

Jos saa toivoa, niin mulle kävis paremmin toi 12.1. alkava viikko ihan vaan siksi, että mies ja tytär on ens viikolla vielä alkuviikon lomalla ja loppuviikosta yrittäisin sitten saada täällä raivattua tilaa vauvan tavaroille. Ois sitten kivempi lähteä kirpparitarjontaa katsastamaan, jos ois joku paikka, mihin niitä mahdollisia hankintoja sijoittaa.

Mulle käy myös treffit idän suunnalla, esim. Itiksessä. Siellähän taitaa myös olla nykyään Johto Cafe. Vois tavata siellä, niin ei mee ihan pasmat sekaisin, kun kahvilan nimi säilyy samana, vaikka kauppakeskus vaihtuu... :grin Joku täällä muistaakseni noita Johto Cafen salaatteja muistaakseni kehui, niin sehän sopis sitten vaikka lounastreffipaikaksi sopivana arkipäivänä, eikös?

Samsam, joo itsekin mietin et se 12.1 alkava viikko on ehkä parempi kirppiksille. 13.1 meil on ultra aamulla nkl, mut sen jälkeen on vielä päivää hyvin jäljellä tai sit ke 14 1 tai to 15.1, riippuen vähän miten mies tarttee autoa töihin. Mut palataan tuohon sit lähemmin.

Itis-treffit olisivat aivan mainiot-kun pysäköinti ei myös maksa mittään!

Minulle sopii päivät mistä ollut puhe! Lyödäänkö joku päivä lukkoon? Johto-cafe kuulostaa hauskalle idealle, vaikken itiksen johdossa olekaan vielä käynyt

Multa saattaa ainakin vielä seuraavat treffit jäädä väliin, saa nöhdä koska sitä jaksaa/raaskii lähteä mihinkään.. nyt mennään ihan vauvan ehdoilla! Nimittäin tyttö päätti syntyä vähän etuajassa 2.1. Klo 1.54 -ollaan kotiutumassa mahdollisesti jo tänään, joten jos kotona olo alkaa muutamassa päivässä jo riittämään niin SAATAN ilmestyä paikalle pikkunyyttini kanssa :)

Paljon onnea Kolibri!

Tosiaan olen itse vielä töissä, joten arkena päivät 12.1 alkavalla viikolla ei minulle ainakaan sovi:(

Tuo 11.1 sunnuntai näytti sopivan monelle, joten lyödäänkö lukkoon? Ja otetaanko kohtauspaikaksi jo tuo Itis ja sen johtocafe? Itis näytti monelle olevan sopiva paikka, kun autollakin pääsee kätevästi. Johto on pienempi kuin keskustassa mutta pari sohvaa siinäkin taitaa olla jos oikein muistan nähneeni.

Mulle käy ainakin :) Mut missä päin itistä tää on?:D oon ollu siel töissä,mut pää lyö tyhjää:D

Takaisin