Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips taas, laitan päälleni harmaan ruudullisen takin ja punaisen kaulahuivin. Toivottavasti joku teistä löytää mut ellen itse löydä ketään... en saa tätä appia puhelimeen niin en pääse katsomaan viestejä tämän jälkeen. Nähdään! :)

Heips!
Täällä yks helsinkiläinen lisää ilmoittautuu mukaan tähän keskusteluketjuun! Tää ryhmä on jotenkin mennyt multa ihan ohi, vaikka näillä sivuilla on jo muutama kuukausi tullut pyörittyä... :rolleyes: Mut olis kiva kyllä tavata muitakin samassa elämäntilanteessa olevia, kun en pääkaupunkiseudulta oikein tunne muita (odottavia) äitejä. Itse asun mieheni kanssa Malmilla, esikoistamme odotetaan ja LA on 5.4. Nyt vielä kun töissä oon niin voi tapaamisiin osallistumiseni olla vähän kortilla kun teen vuorotyötä, mutta eihän tässä enää montaa kuukautta mene niin oon äitiyslomalla, niin silloin varmasti pääsen paremmin osallistumaan tapaamisiin! :)

Ulla88, mäkin oon Malmilta ja la 30.5. :) Täältä saa vaunulenkki- ja/tai kahvitteluseuraa, jos ei äippälomalla aina jaksa Malmilta poistua :P

Moikka! Täällä yks Espoolainen ilmoittautuisi myös mukaan :p
Asun avomieheni kanssa Leppävaaran lähellä, ja olisi ihana nähdä ja tutustua muihin lähiseudulla odottaviin äiteihin, kun itselläkään (kuten Ulalla) ei ole omassa ystäväpiirissä ketään samassa tilanteessa.
LA 26.4, eli viime sunnuntaina poksui jo puoliväli :grin
Tänään oli ru, kaikki hyvin ja poika siellä suloisesti vilkutti vanhemmilleen :love7
Olisi ihanaa osallistua tapaamisiin, jos näin mattimyöhäistä vielä mukaan huolitaan? :)

Kiitos Daizy! :)
Minua kiinnostaisi myös että onko seuraavaa tapaamista jo sovittu? Tämän vuoden puolella varmaankin monella aika paljon kiireitä, mutta mites tammikuussa?

Ei oo vissiin sovittu vielä mitään päivää, mä voisin mielellään tavata vielä tän vuoden puolellakin jos joku haluaa? Jouluviikon oon kullä kokonaan pois kaupungista. Nyt tulevana viikonloppunakaan mulla ei ole mitään tosi tärkeetä (joululahjaostoksia ja kotityöt, joita mielellään välttelen!) :) sunnuntabrunssi tai lounas alkuviikosta?

Ruusunen87, mä oon muuttamassa kans Leppävaaran likelle viikon kuluttua! Enkä nytkään asu kaukana... :) mulla on LA helmikuun lopussa, mutta varmasti saat esim vaunulenkkiseuraa loppukeväästäkin!

En pääse tapaamisiin joulukuussa, mutta tulisin mielelläni mukaan taas tammikuussa. Tällöin sopivat tapaamiset niin keskellä päivää kuin sunnuntaisinkin ja sopii myös keskustan ulkopuolella tapahtuvat tapaamiset. Näin raskaana ollessa en tule mielelläni mukaan lounaille tai brunsseille, koska en yksinkertaisesti jaksa syödä kuin pienia annoksia. Sitten kun pikkuinen ei enää vie kaikkea tilaa (la maaliskuun lopussa) tulisin hyvinkin mielelläni mukaan esim. Malmin lentokentän brunssille.

Heips! Löysin vasta nyt tämän viestiketjun ja olisi hienoa päästä mukaan, jos vielä huolitte!
Odotan esikoista, asustelen Kauniaisissa ja ikää on 20vuotta:) Pikkuisen neitokaisen pitäisi huhtikuun puolessa välissä tupsahtaa. Omassa kaveripiirissä ei vielä vauveleita ole, joten mammaseura olisi hyvin toivottua.
Onko nyt tälle kuulle tapaamisia?

tervetuloa mukaan! Tapaamista olisi tosiaan kiva sopia, vielä ennen tämän lapsosen syntymää :)

Takaisin